Hop til indhold
Guest Dialga

tijuana

Recommended Posts

Guest Dialga

Hej derude

 

Nogle som har været i Tijuana Mexico og haft sjovt og som kan fortælle lidt om det? jeg skal snart på tur til Californien og påtænker, at tage på tur til Tijuana red light district.

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 18 minutter siden:

Hej derude

 

Nogle som har været i Tijuana Mexico og haft sjovt og som kan fortælle lidt om det? jeg skal snart på tur til Californien og påtænker, at tage på tur til Tijuana red light district.

 

Dialga

Interesting :), listening along here..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris2k

har kun gået igennem deres redlight district og må sige at der var nogle ganske pæne damer imellem. Gør dig selv den tjeneste og lad være med at krydse grænsen i bil men gør det istedet til fods, det tager ca 15min til fods fra grænsen til damerne ;). I 2015 kostede en omgang med en af damerne 50$, men har ingen ide hvad der var inkluderet i den pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derovre i 2012, ifm en konference i San Diego. Da jeg fik et par dage tilovers, krydsede jeg grænsen et par gange (til fods, som foreslået). Jeg var på et par barer, men fandt de bedste tilbud i sidegaderne. Bl.a en ret cute, ung, slank pige, der ikke virkede ret rutineret, men som det var en fornøjelse at være sammen med. Jeg fik endda lov at tage lidt uskyldig video af hende... Hvis jeg nu bare kunne huske, hvor den er henne.

Prisen var vist omkring $40 dengang...

Det kan godt anbefales, hvis man er i nabolaget, men rejs ikke efter det. Og gør som forslået ovenfor; sæt bilen nær grænsen, spadsér over og tag en billig taxa ind til centrum, når du er kommet over. Alene grænseovergangen er en oplevelse.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...