Hop til indhold
Ravi

Udbyhøj vej i Randers

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet stedet på Udbyhøj vej i Randers?

Er stedet pent og rent og plejer annoncer og billeder at passe med virkeligheden?

Jeg har Norske aner om nogen skulle undres over språget☺

(Link kommet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hei...Nei det er ikke nødvendigvis pigen men stedet jeg ville høre om☺

Kan du anbefale andre steder i byen, så siger jeg tak for det☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravi skrev, for 3 timer siden:

Hei...Nei det er ikke nødvendigvis pigen men stedet jeg ville høre om☺

Kan du anbefale andre steder i byen, så siger jeg tak for det☺

Jeg er gået forbi stedet engang, det var ikke noget for mig set udefra, af flere forskellige grunde.

Ellers er der:

http://www.passionclub.dk/

http://www.pigekollektivet.com/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Ravi skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har prøvet stedet på Udbyhøj vej i Randers?

Er stedet pent og rent og plejer annoncer og billeder at passe med virkeligheden?

Jeg har Norske aner om nogen skulle undres over språget☺

(Link kommet)

Ja. Jeg har prøvet det. Men det var med en mørk pige. Jeg tror hun kom fra Cuba eller lignende.

Hvis ikke det er blevet bedre siden da, skal du holde dig langt væk. Jeg blev slet og ret taget i rø...

Jeg skulle betale den pris vi havde aftalt, men gjorde den klassiske fejl, at stå med pengene i hånden. Så hun blev ved med at hive sedler ud af hånden på mig. Fuldstændig uopdragent og fræk, som bar ind i helvede,

Så havde vi noget sex. Jeg kommer ret hurtigt første gang, men bliver klar til 2. omgang. Men her vil hun ikke. Nej, jeg har fået den jeg kom for, selvom der var ½ time tilbage af tiden. Og lige pludselig fik hun travlt, for der stod én ved døren.

Så blev jeg gelejtet ind i baglokalet og hun gik ud for at tage imod. Derefter kom hun tilbage til baglokalet og jeg blev lempet ud af "butikkens" bagindgang, som i øvrigt ligger lige opad der hvor værtshuset ligger. Så stedet er absolut ikke beliggende særligt ugeneret. De fulde stoddere kan sidder inde i værtshuset og beglo dig, når du skal forbi !

Derimod har jag prøvet 2 piger i Pigekollektivet på én gang, Maria din gudinde og en lille nips ...

Ingen af dem særligt kønne, men de kunne dæleme kneppe. Det er nok noget af det bedste sex jeg har fået. De var begge utrolig piksyge og meget servicemindede. De kunne bare ikke få nok og vi sluttede at alle tre ude under bruseren ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...