Hop til indhold
Guest 7inches

Er du til gode nødder, så er Josefine sagen

Recommended Posts

Guest 7inches

Besøgte Josefine (https://annoncelight.dk/showad/213494) i lørdags.

Fik adressen, da jeg nærmede mig stedet og blev mødt af hendes telefondame, der venligt viste mig ind i bollerummet.

Josefine kom ind, iført lækkert lingeri og vi aftalte ydelserne. En halv time med superfransk.

Uha, hun har et par store, flotte bryster. "Desværre" var de meget nye, og jeg måtte derfor ikke leget særlig meget med dem,selv om jeg var klar til at blive æltet, suttet på dem - og æltet lidt mere.. Men desværre nej.
Selve akten skal jeg ikke trætte jer med, vi hyggede i forskellige stillinger, fik superfransk flere gange, så af og på med gummiet :)
Hun suttede godt, men desværre kun på pikhovedet. Ingen dybe, våde blowjobs. Det savnede jeg, men ellers har jeg intet at udsætte på hende. Hun er et stykke pragtfuldt væsen, der elsker, hvad hun laver.

Stedet: 7 /10 Det var et værelse i en lejlighed (hvor sengen var en 3/4, skubbet op i hjørnet). Fik dog et dejligt bad før og efter :)

Pigen: 7 / 10: Havde jeg måttet lege med hendes bryster, var karakteren kommet en, måske to op.

Gentagelsesfaktor:  5 /10. Pga blowjob, der ikke var vådt og dybt, er der ikke højere gentagelsesfaktor for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...