Hop til indhold
BdsmPar

GB med savnede Mette tøsen! LØRDAG 8 oktober

Recommended Posts

Korrekt læst. Jeg har fået den "berømte" tøs, Mette tøsen, med på et gangbang igen. Hun deltog i mit arrangement på STAY og har været inaktiv siden. Til Jer der kender hende så er introduktion ikke nødvendig - til Jer andre så søg på hendes navn herinde, og der vil være en del anmeldelser :)

 

Tema: Lidt flydende endnu, men 3 timer GB med ønske om pisk af KG som opvarmning ;)

Tidspunkt: 15-18 (eller senere hvis det passer folk bedre. Skriv gerne en kommentar om dette ved henvendelse)

Leg: Mette har været inaktiv som sagt, men er altid god for et hårdt knald, klask i røven mv. Hun er kommet lidt ud af form mht deepthroat siger hun, så måske det skal startes blidt op og ellers gentrænes denne gang ;)

Lyster/grænser: Mette er god til at bede om mere eller sige fra. Men ingen anal eller slug. Resten kommer med stemningen :)

Sted: Kbh - nærmere info følger til tilmeldte.

Pris: 1 time: 1.000, 2 timer: 1.300, 3 timer 1.500.

 

Tilmelding: [email protected]

Ser frem til en fest igen med Mette tøsen samt nye og gamle ansigter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ej hvor lækkert - nej hvor er jeg træt af jeg er ude at rejse der :((( 

god fest 

Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandme en fed nyhed på en mandag!!! :-D

Jeg stiller gerne min krop til rådighed mhp. at Mettetøsen får genoptrænet sine mundtlige færdigheder mv. :-P

Til dem af jer der ikke kender Mette, så kan hendes evaluering af mig (som købesex-kunde) ses her:

Jeg har sendt tilmelding pr. mail...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Åhh pleaaaassss find flere dage til comeback så vi der er så uheldige kan gense dig skønne Mette :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Øv at det udelukkende er GB ville gerne have hende for mig selv en times tid, til jer der deltager god fornøjelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 22 timer siden:

Xo-nix: Glæder mig til at se dig igen ;-)

Vi har nu 2 piger på lørdag :)

Den anden er ingen ringere end tøsen der også er tilbage :)

 

Stadig plads til tilmelding på [email protected] :)

IMG_1312-1.jpg

IMG_9360-1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at tøsen også deltager - og virkeligt fine billeder af hende! :-D

... Men hvor bliver billederne af Mette Tøsen af? :? Jeg fandt et par billeder på nedenstående tråd, men nye er meget velkomne. :P

 

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

For helvede fly fra Tyskland - før som supermand - sku tiden tilbage så jeg kan være  med :))))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BDSM par,

Igen ser det ud til at I får et fantastisk koncept stillet op.

Hvad kan man med Tøsen? 

Finder en del her på sitet om Mette men ikke om Tøsen?

Mvh,

Brandmand

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af tøsen. Kan ikke sige hvad hun tilbyder til dette arrangement, men alene er hun samme liga som Mette og tilbyder det samme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jer der deltager i dette lækre arrangement, jeg selv rr for et privat menneske til at kunne deltage, kunne i være rare og opfordre Mette og hende female kollega til også at tage klinik arbejde og kunden og hende alene ........for zatan jeg ville gerne Mette igen

bh

Alko...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Jer der deltager i dette lækre arrangement, jeg selv rr for et privat menneske til at kunne deltage, kunne i være rare og opfordre Mette og hende female kollega til også at tage klinik arbejde og kunden og hende alene ........for zatan jeg ville gerne Mette igen

bh

Alko...

Arrangementet blev desværre aflyst pga. for få tilmeldte... :-(

Tøsen er faktisk på arbejde i dag. https://annoncelight.dk/showad/205566

Jeg har opfordret Mette til at forsøge igen eller at ses one-on-one, håber at det lykkes.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 19 minutter siden:

Arrangementet blev desværre aflyst pga. for få tilmeldte... :-(

Tøsen er faktisk på arbejde i dag. https://annoncelight.dk/showad/205566

Jeg har opfordret Mette til at forsøge igen eller at ses one-on-one, håber at det lykkes.:D

Det er trist at det blev aflyst.
Det lignede en fantastisk oplevelse.

Håber du ikke giver op Hr. BDSMPar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
xo-nix skrev, for 2 timer siden:

Arrangementet blev desværre aflyst pga. for få tilmeldte... :-(

Tøsen er faktisk på arbejde i dag. https://annoncelight.dk/showad/205566

Jeg har opfordret Mette til at forsøge igen eller at ses one-on-one, håber at det lykkes.:D

Så må vi da finde en anden dag - jeg møder så gerne op hvis jeg er hjemme :) så er der måske håbe endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Jer der deltager i dette lækre arrangement, jeg selv rr for et privat menneske til at kunne deltage, kunne i være rare og opfordre Mette og hende female kollega til også at tage klinik arbejde og kunden og hende alene ........for zatan jeg ville gerne Mette igen

bh

Alko...

Hey alko

du skal bare lige prøve det :) så er du frisk igen - GB er noget helt særligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 8 timer siden:

Arrangementet blev desværre aflyst pga. for få tilmeldte... :-(

Tøsen er faktisk på arbejde i dag. https://annoncelight.dk/showad/205566

Jeg har opfordret Mette til at forsøge igen eller at ses one-on-one, håber at det lykkes.:D

Argh!! ... Jeg orkede ikke forsøge at tilmelde mig, for jeg var 100 på, at de første 1000 mand havde lagt billet ind. Mette er jo en ener, som kun dukker op med mange års mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...