Hop til indhold

Recommended Posts

Smukke Sara29 stod i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,, kysser rigtigt med tungen,,,   billederne er også ægte og Sara levere ivertfald hvad hun lover og mere til super sexet syntes jeg så bare afsted drenge, sød ved hinde det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på side6.dk  Odense og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse er sikker 110 %

Redigeret af ninkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
ninkes skrev, for 2 timer siden:

Smukke Sara29 stod i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,, kysser rigtigt med tungen,,,   billederne er også ægte og Sara levere ivertfald hvad hun lover og mere til super sexet syntes jeg så bare afsted drenge, sød ved hinde det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på side6.dk  Odense og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse er sikker 110 %

Hvad bestilte du? 

Kan du huske priser? 

Og er hun til græsk?

oh hvor længe bliver hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bad om kærstesex der skal jeg låve jeg fik og en ordentlig omgang græsk som Sara højlydt nød,, 30 min 1500kr moské lidt dyrt men hun leverede varen så det var rigtig dejligt og hvornår hun rejse spurgte jeg ikke om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...