Hop til indhold

Sara29 i Odense

Featured Replies

Skrevet

Smukke Sara29 stod i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,, kysser rigtigt med tungen,,,   billederne er også ægte og Sara levere ivertfald hvad hun lover og mere til super sexet syntes jeg så bare afsted drenge, sød ved hinde det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på side6.dk  Odense og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse er sikker 110 %

Redigeret af ninkes

Skrevet
ninkes skrev, for 2 timer siden:

Smukke Sara29 stod i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,, kysser rigtigt med tungen,,,   billederne er også ægte og Sara levere ivertfald hvad hun lover og mere til super sexet syntes jeg så bare afsted drenge, sød ved hinde det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på side6.dk  Odense og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse er sikker 110 %

Hvad bestilte du? 

Kan du huske priser? 

Og er hun til græsk?

oh hvor længe bliver hun?

Skrevet
  • Author

Jeg bad om kærstesex der skal jeg låve jeg fik og en ordentlig omgang græsk som Sara højlydt nød,, 30 min 1500kr moské lidt dyrt men hun leverede varen så det var rigtig dejligt og hvornår hun rejse spurgte jeg ikke om.

Skrevet
  • Author

Realt varede nydelsen i 45 min hun ville ikke rigtigt lade mig gå

Skrevet

Jeg har også mødt Sara på et tidligere besøg hun havde på Fyn, og kan kun give ninkes ret, hun er en rigtig dejlig pige :)

• 4 months later...
Skrevet
  • Author
Antrahx skrev, for 3 timer siden:

1500 for 30 min?

Jeg husker moské forkert,,beklager

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.