Hop til indhold
Guest MadsAalb

Hamburg med kæresten

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Hej

Jeg skal til Hamburg i næste weekend, er der nogen der kender en god sexklub/sexbio der.

Vi har prøvet en i Reberbahn der var kun en ud over os.  Der må gerne være lidt gang i den 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kan prøve http://www.clubfrivol.de/

som ligger lige bag hovedbanegården - der er der ihvertfald gang i den (søg på club Frivol herinde) - desværre lidt mørke bollerum og ret snørklet indretning. Men der kommer en del faste damer, så der er altid gang i den. Jeg har set enkelte par der - og I kan vælge og vrage, da der er mænd nok. Men personalet er flinke folk og skal nok vise jer til rette og forklare lidt om forholdene - og I kan også få/tilkøbe private kabiner til omklædning mm. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MadsAalb

Takker, de første sted har vi været, det var lidt for meget betaling ind over, det kunne kæresten ikke lide

Det andet sted kender vi ikke så det bliver undersøgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 33 minutter siden:

Det andet sted kender vi ikke så det bliver undersøgt.

Det er ikke et sted, men en forening for swingerclubber, hvor I kan se hvad der foregår rundt omkring i div. swingerclubber, hvoraf der ligger flere i Schleswig-Holstein, hvor I også kan være heldig/uheldig at møde andre danskere ;-)

Club Frivol er vist smidt ud af foreningen, da de påstår det ikke er en rigtig swingerclub, men som mand er man nogenlunde sikker på action - og sidst havde jeg min hidtil bedste swingeroplevelse med en privat pige i clubben. Men jeg synes ikke jeg oplever at der er så meget betaling, da øllene er gratis og entreen er mere rimelig end i mange andre "rigtige" swingerclubber, hvor man ikke har nogen sexgaranti.

Som par er i forøvrigt også velkomne i Cantonium og Fantasy - men det er ikke sikkert kæresten bryder sig om koncepterne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...