Hop til indhold

Hamburg med kæresten

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg skal til Hamburg i næste weekend, er der nogen der kender en god sexklub/sexbio der.

Vi har prøvet en i Reberbahn der var kun en ud over os.  Der må gerne være lidt gang i den 

Skrevet

I kan prøve http://www.clubfrivol.de/

som ligger lige bag hovedbanegården - der er der ihvertfald gang i den (søg på club Frivol herinde) - desværre lidt mørke bollerum og ret snørklet indretning. Men der kommer en del faste damer, så der er altid gang i den. Jeg har set enkelte par der - og I kan vælge og vrage, da der er mænd nok. Men personalet er flinke folk og skal nok vise jer til rette og forklare lidt om forholdene - og I kan også få/tilkøbe private kabiner til omklædning mm. ;-)

Skrevet

Takker, de første sted har vi været, det var lidt for meget betaling ind over, det kunne kæresten ikke lide

Det andet sted kender vi ikke så det bliver undersøgt.

Skrevet
MadsAalb skrev, for 33 minutter siden:

Det andet sted kender vi ikke så det bliver undersøgt.

Det er ikke et sted, men en forening for swingerclubber, hvor I kan se hvad der foregår rundt omkring i div. swingerclubber, hvoraf der ligger flere i Schleswig-Holstein, hvor I også kan være heldig/uheldig at møde andre danskere ;-)

Club Frivol er vist smidt ud af foreningen, da de påstår det ikke er en rigtig swingerclub, men som mand er man nogenlunde sikker på action - og sidst havde jeg min hidtil bedste swingeroplevelse med en privat pige i clubben. Men jeg synes ikke jeg oplever at der er så meget betaling, da øllene er gratis og entreen er mere rimelig end i mange andre "rigtige" swingerclubber, hvor man ikke har nogen sexgaranti.

Som par er i forøvrigt også velkomne i Cantonium og Fantasy - men det er ikke sikkert kæresten bryder sig om koncepterne ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.