Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen

Igår havde jeg en virkelig god oplevelse med ungpigeamager, en oplevelse jeg sent vil glemme. 

https://annoncelight.dk/showad/214858

Som der bliver beskrevet i annoncen, så foregår det udenfor hvor kæresten ser med. Noget som jeg i min vildeste fantasi ikke kunne gøre normalt. Men takket være Wranglerman, som tidligere har skrevet en anmeldes om sin oplevelse med ungpigeamager, fik jeg modet og drag mod Amager for at prøve noget som senere hen blev en super oplevelse og noget jeg kommer til at prøve igen og især med dem.

Wranglerman`s anmeldelse: 

Det hele startede med at vi skrev lidt rundt over mailen og fik aftalt tid og sted og hvordan det vil foregå. Inden jeg mødtes med dem var jeg meget spektisk, hvilket jeg også tror mange af jer derude har været og valgte at sige fra, men dette fortryder jeg ikke. Vi mødtes på aftalte tid og fyldte med dem til det sted, hvor det skulle foregå. De var virkelig søde begge 2 og kæresten snakkede med mig som om at vi kendte hinanden, hvilket fik mig til at glemme alt mit nervøsitet og følte mig godt tilpas. Selve akten vil jeg ikke fortælle meget om, men pigen var virkelig sød og havde en super oplevelse. Personligt ville jeg aldrig prøve det, da jeg altid vil være på den sikre side, men dette var en undtagelse, men især Wranglerman´s anmeldes, gjorde at jeg bare skulle prøve det. Og tror personligt også at dette gælder for mange, fordi jeg havde mange tanker i hovedet inden vi mødtes. tænk hvis der er nogen som vil røve eller slå mig. Men nogle gange skal man bare tag chancen og prøve livets udfordringer og hvis det ikke lykkes dig at opnå det, så ved du at du ikke skal gøre det igen.

For dem af jer som ikke har haft modet eller ikke har været helt sikre over det, kan jeg fortæller at det nok har været det bedste besøg for mig. Kan varmt anbefale dem og det er helt klart noget jeg skal prøve igen og det bliver meget snart :-D

Ungpigeamager, håber i ser med, havde virkelig en god oplevelse og håber også i nød det, for det gjorde jeg bestemt!! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Detta var inte så informativt. Du är i och för sig positiv, men du beskriver inte vad du upplevt och du hänvisar till en anmeldelse som inte heller ger så mycket information.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loppan som jeg også skrev så vil jeg ikke skrive om selve akten, da jeg ikke synes det er relevant i forhold til min anmeldelse. Også fordi det er en smag sag, hele konceptet at ¨tag min kæresten foran mig¨ siger sig selv. Så synes ikke at det er så vigtigt at oplyse informationer om selve besøget, da man på forhånd ved hvordan det foregår, men derimod fortælle de ting som har forhindret mig i at besøge dem og give det videre til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ciftci skrev, for 12 timer siden:

Loppan som jeg også skrev så vil jeg ikke skrive om selve akten, da jeg ikke synes det er relevant i forhold til min anmeldelse. Også fordi det er en smag sag, hele konceptet at ¨tag min kæresten foran mig¨ siger sig selv. Så synes ikke at det er så vigtigt at oplyse informationer om selve besøget, da man på forhånd ved hvordan det foregår, men derimod fortælle de ting som har forhindret mig i at besøge dem og give det videre til jer.

I grund och botten tycker jag det är bättre att skriva än att inte skriva alls, men man kan ju beskriva annat, tex utseende, inlevelse, snygga ögon eller läppar och annat som fick dig att tycka att detta var sjov. Då behöver du inte gå in i detaljer på själva akten....men men. Nu ska vi inte spåra ut så vi lämnar det nu.

Ha en god dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bliver lidt missundelig - HVER gang jeg ser noget som dette :-)

Jeg blev desværre ikke sluppet gennem nåleøjet :-) - ville ellers meget gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...