Hop til indhold
22 cm and thick

ODENSE NY SEXY SEXY BUSTY NICOLL

Recommended Posts

Hej liderlige svende! :-)

Så gik tingene op i en højere enhed: Havde, penge, tid, var i Odense og var liderlig - helt på samme tid. Så støvede de forskellige sider igennem der alle prøver at lokke os pæne mennesker i fordærv.
Valget faldt på Nicoll på Nyborgvej. Dels fordi hun havde pænt store bryster og fordi det sted har et ret godt ry for at levere varen og at bruge billeder af den pige der rent faktisk er der.
Aftalte tidspunkt og blev ledt hen til den rette lejlighed der ligger fint diskret så man sagtens kan komme og gå uden de store problemer.
Da jeg blev lukket ind i lejligheden mødte synet af en sød ung blondine mig. Ok - blondine og blondine... Kan diskuteres da hårbunden var mørk. Men hvad, hun så i hvert fald dejlig ud og virkede ret sød.
Spurgte hvad jeg kunne tænke mig og valgte en halv time til 800 spir.
Fik tilbudt et bad og et alt for lille håndklæde, så valgte kun at skylle de nederste regioner og hvor man ellers lige har tildens til at udvikle ubehagelige dufte. 
Tilbage efter badet smuttede Nicoll selv lige under bruseren og kom hurtigt tilbage. Kiggede på mig (den) med udspilede øjne og pegede og sagde: "big!".... Spurgte om det var et problem? Det var det ikke - sagde hun. Hun tog fat i kalorius og begyndte at sætte kondom på. Øv, ingen superfransk - men ok, det stod der heller ikke noget om i annoncen. Spurgte om jeg måtte slikke hende. Nej måtte jeg ikke. Det kunne hun ikke lide. Hmm nå men måtte da lege med hende fisse - uden på - og med hendes bryster. Hun suttede reelt ikke særlig godt og tog den hele tiden ud af munden, rettede sig op og brugte hånden. Efter vel maks 5 minutter kiggede hun på mig og sagde: Finish handjob? Nej, suck'n'fuck svarede jeg og hun suttede videre. Denne gang var det meget bedre og hun tog den en smule dybere. Nu begyndte det at ligne noget. :-) Spurgte hvilken stilling jeg gerne ville kneppe i og bad hende ride mig. Hun smurte godt med glidecreme på pikken og gled ned over den. FUCK hun var stram - lækkert - og var ret gud til at ride og kunne samtidig lege med hende dejlige bryster. Skiftede til missionæren hvor hun desværre ikke rigtigt spredte benene så jeg rigtigt kunne komme til. Spurgte til bagfra hvilket hun ikke var meget for da hun mente den var for stor. Lovede hende at være forsigtig og stoppe hvis det gjorde ondt. Som sagt så gjort og hun vendte bagen til og jeg kørte den forsigtigt op i hende. Uhhh DET var godt! Kunne rigtigt mærke hendes fisse stramme om min pik, lækkert lækkert lækkert. Og da hun samtidig havde en rigtig lækker røv var det faktisk ret dejligt. Hun kunne vist reelt også godt lide det - i hvert fald at dømme efter hendes lyde. Tror ikke de var helt fakede. Her skal man så liiiige passe lidt på ikke at komme alt for hurtigt så bad hende om at ride i stedet. Det gjorde hun så men hun fik ondt i benene og ville så gerne skifte position igen. Tog hende i missionæren og fik afleveret klatten.

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om denne oplevelse. Tror hun var lidt træt og uoplagt, for da vi ellers kom rigtigt i gang var hun reelt sød og engageret nok og leverede varen samtidig med at hun er en sød og i mine øjne lækker tøs. Bevares, måske til den buttede siden uden på noget måde overhovedet at være fed, gode faste bryster, fik røv og pænt ansigt. Men at hun måske har arbejdet for meget, sovet for lidt eller whatever... Det er jeg reelt ret lige glad med. For jeg forventer fuld valuta for mine penge og "kræver" at pigen er på og leverer valuta for mine penge.

Gentagelse? Næppe, men dermed ikke sagt hun ikke er pengene værd eller at jeg vil advare mod hende. Tag da endelig ind og besøg hende. Men da det var den første i måneden jeg besøgte hende har der måske været ret meget "run" på hende da folk jo generelt lige har fået penge. Et af mine principper har reelt også være at besøge pigerne midt/slut måned, der er de som regel ikke så "udbrændte"... Nå men slut for denne gang. Skal lære begrænsningens fine kunst når jeg skriver her. Nok ikke ret mange der alligevel gider læse lortet...

Og så lige det obligatoriske link:
http://annoncelight.dk/showad/215317

Go' weekend og go':
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gider vi da godt læse! God afbalanceret og ærlig anmeldelse.

Og udmærket tip med at vente til midt/slut måned.

God (rest) weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marcus skrev, for 3 minutter siden:

Det gider vi da godt læse! God afbalanceret og ærlig anmeldelse.

Og udmærket tip med at vente til midt/slut måned.

God (rest) weekend

Takker for de venlige ord.... Fuck det med midt/sidst på weekenden skulle jeg have holdt for mig selv. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende også og havde lidt den samme oplevelse som dig desværre :( der er ikk meget medlevelse ved hende 

kommer der nok også næppe der igen :( 

ellers pæn nok pige med dejlige bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...