Hop til indhold
maleren

Eroguide på tysk.

Recommended Posts

Guest Tass

"huren-test-forum"
Sikke dog en charmerende tilgang....

Undskyld afsporing, men det er sq da et lavt menneskesyn hvis man mener at "luder test forum" er et fornuftigt navn...
I aften vil jeg teste en luder... det skal nok give gode oplevelser :blink:

Edit: ikke et angreb på dig maleren, bare lige så du ikke misforstår 

Redigeret af Tass

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ordet Huren har en anden betydning på Tysk end den vi her i Danmark tillægger det. Ordet hobbyhuren er ofte brugt om amatørpiger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass
Gaffer skrev, for 39 minutter siden:

Ordet Huren har en anden betydning på Tysk end den vi her i Danmark tillægger det. Ordet hobbyhuren er ofte brugt om amatørpiger

øh nej, hure = luder. ret simpelt faktisk.
Ja, man kan selv vælge hvorvidt ordet er negativt ladet eller ej, ændrer dog ikke på ordets betydning. Desuden var det faktisk konceptet med at de skal testes jeg syntes er mest nedladende. Det er for helvede ikke en bil der er tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Tjae man kan også vælge at sige Tyskerne kalder tingene det de er. Problemet ligger jo i at ordet har to betydninger i Danmark.

En betegnelse af en kvinde der tjener penge på sex og så en nedladende betegnelse - det ser ud til at du Tass kun kender den sidste...betænkeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass
Gaffer skrev, 1 time siden:

Tjae man kan også vælge at sige Tyskerne kalder tingene det de er. Problemet ligger jo i at ordet har to betydninger i Danmark.

En betegnelse af en kvinde der tjener penge på sex og så en nedladende betegnelse - det ser ud til at du Tass kun kender den sidste...betænkeligt

læser du overhovedet det der skrives??

Tass skrev, for 2 timer siden:

Ja, man kan selv vælge hvorvidt ordet er negativt ladet eller ej

Åbenbart ikke, lige såvel som du åbenlyst heller ikke kender min tilgang til hverken GPere eller ordet luder.
God aften til dig. slut herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hure kan sammenlignes med de danske ord hyre, som i hyrevogn. Endnu har jeg aldrig kørt i en ludertaxi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...