Hop til indhold

Recommended Posts

Just hjemvendt efter et visit hos Isabel.

Hold nu helt kæft, hvor er hun et lækkert skår, ikkå? Billederne er af hende, men hun er kun endnu dejligere irl. Tæskelækre bryster og den mest velformede popo, jeg længe har haft kløerne i. Knaldhamrende fræk og sød er hun også.

Men annonceteksten holder ikke vand. Hun vidste faktisk ikke, hvad der står i annoncen, da hun har fået en anden til at lave den. Der er i hvert fald ikke meget super over det franske; alt er med gummi. Så at kalde det for byens bedste superfranske er en tilsnigelse af dimensioner. Hun havde også lidt småtravlt med at få mig gjort færdig, selvom vi havde masser af tid på klokken. "Okay, two more minutes fuck, then I finish you with hand" 

Pige 10/10

Sex 5/10 (gummiblow er ikke lige min ting)

Gentagelse: nope (se ovenfor)

Men for satan en krop den pige render rundt med.

Hun er her ti dage endnu, og kommer måske tilbage efter et Københavnsvisit. Så hvis man alligevel vil ha' fransk med dut på, er hun stensikkert et besøg værd.

Go' fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været der, og jeg er knap så begejstret som Alsacer: Ja, det er hende på billederne, men jeg synes ikke virkeligheden levede op til dem. Hun er ikke så petit og slank som billederne antyder, men (silikone-)brysterne er godt nok pæne og ansigtet også.

Misforstå mig ikke: Hun er lækker, men ikke i den verdensklasse som jeg havde forventet efter den begejstrede anmeldelse. Jeg synes eksempelvis Lara fra et andet sted i Aarhus centrum er langt mere lækker. Men det kan selvfølgelig afhænge af smag og behag,

Ydelsen er jeg enig i: Fransk med gummi er i disse tider sub-standard, men hun gjorde sig faktisk umage, op og ned af skaftet, og kiggede frækt op imens hun suttede. Det er altid godt, når det er et kønt ansigt. 

Men jeg havde heller ikke bestilt den store menu: Jeg bad om en quickie, og for min 500-kroneseddel fik jeg så gummifransk og dansk i missionæren og det var vel egentlig OK. Gentagelse? Næppe. Medmindre jeg er meget trængende og kan nøjes med en quickie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...