Hop til indhold
Dellepude1970

Løsningen på en stille fredag aften

Recommended Posts

Hvad gør man når liderligheden melder sig en kedelig fredag aften og man kommer igennem Trekantsområdet (GG).
Jeg kiggede div frække sider og faldt over en annonce fra Middelfart hvor Milfen Stella inviterede på frække oplevelser.

Hun beskriver sig selv som en buttet Milf på 35 (alderen snyder, da hun ser yngre ud), og som elsker sex og masser af det. Hun tilbyder en masse forskellige ting indenfor det erotiske og hos hende er det tiden I tilbringer sammen som du betaler for og ikke ydelserne (helt klart at foretrække).

Jeg lavede en aftale på en time og mødte spændt op til aftalen. I døren mødte mig en rigtig dejlig buttet Q med et rigtig frækt blik i øjnene. 

Nu skal jeg ikke gå helt i detaljer med vores samvær, men hun er en GP der klart nyder sexen og jeg glæder mig da til næste gang (for aftalen skal da klart gentages), hvor man har lært hende lidt mere at kende.

Stella er den ene halvdel af 2Milfer, og næste gang skal jeg da nok også møde hendes veninde og lave en aftale med dem begge.

Aftalen har givet følgende resultat:

Pigen : 9,5 ud af 10 
Stedet: 10 (ikke noget at sætte på stedet og der er mulighed for bad både før og efter.
Sexen : stort 10 tal. Stella er klart en pige der elsker sex og det kan mærkes (selvom nogen nok vil påstå at det er rent skuespil). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...