Hop til indhold

Sexparty i Manilla, Fillipinerne

Featured Replies

Skrevet

Jeg kom til at bladre tilbage til Egs helt gamle indlæg, og nogle af dem fik en gammel erindring frem i mig.

Måske hører den mere til på de grå sider, så I er velkommen til at bladre videre…

Det går 12-15 år tilbage, hvor jeg også rejste meget i østen, heriblandt en hel del i Indien. Her fik jeg opbygget et rigtig godt venskab med en yngre kvalitetsingeniør, hvor vi sammen gik i byen adskillige aftener, og ofte endte med at tage hjem sammen med hver sin pige. Vi havde meget samme smag i piger, og flere gange måtte slå plat eller krone om hvem som gik med hver.

Den gang for ca 12 år siden, havde jeg pludselig en uges ferie, inden at jeg skulle videre på et projekt i Kina, hvorfor min ven Deepak foreslog at vi tog til Fillipinerne sammen, med en undertone af fræk sex. Som tænkt gjorde vi det. (Han havde selv et projekt i Manila, som skulle tilses fra tid til anden).

Vi havde booket hvert sit studio-værelse på hotellet, men da vi skulle checke ind, spurgte Deepak om vi kunne få værelserne en-suite, og det fik vi, altså så der var dør imellem hver vores, som vi kunne åbne hvis vi begge ville. Allerede den første aften var vi ude i Manilas natteliv, men det blev ikke sent inden at vi begge havde fundet en yngre slank pige (der var nok af smukke lækre piger til at vi ikke skulle slås om den samme). Vi fire tog tilbage til hotellet sammen, og gik på hvert vort værelse…. Morsomt at høre hvad der skete i naborummet, Deepak var ret højlydt i sin nydelse, specielt da han nåede klimax….  Og så til den specielle oplevelse.

Anden morgen, kom jeg til at kommentere hans højlydte nydelse, og vi kom til at snakke om de piger vi havde haft på værelset, snakke om analsex, som vi begge tænder på, og han havde haft den aften. Hende jeg havde haft med var ikke til det. Og så kom bomben fra ham – ”I aften skal vi have et sexparty sammen på værelserne, er du frisk på det?” …. ”jeg ved det ikke rigtig” – ”give it a chance”

Jeg gik med på hans ide, og jeg kan ikke huske hvorfor, men det endte med at han gik ud for at finde pigerne alene, mens at jeg gik i gang mad at arrangere en masse lækker mad og drikke på værelserne.

Da Deepak kom tilbage var han i selskab med fire gudinde smukke ungpiger. Vi hilste pænt på hinanden og gik i gang med mad og drikke…. Mens at der blev kysset lidt på kryds og tværs, og lidt overfladisk lir. På et tidspunkt vælger to af pigerne at gå i bad sammen, hvorefter vi bliver enige om at jeg hellere må gøre dem selskab – da jeg åbner badeværelsesdørener de i gang med at sæbe hinanden godt ind, og jeg skynder mig at gøre dem selskab, selv om pladsen er trang og laver det store sæbeshow sammen. Da vi tre kommer nøgen tilbage i suiten, kan vi høre at de andre tre er gået i det andet bad, så vi indtog min dobbeltseng sammen. De to piger var også bisexuelle, så det udviklede sig hurtigt til en super fræk trekant, mens at jeg kunne høre at der begyndte at ske ting på Deepaks seng. Da jeg havde skudt min første ladning i den ene af pigerne (naturligvis i kondomet), satte vi os i sofaen sammen, og åbnede en øl mere, imens at vi kiggede på de andre. Deepak måtte flere gange bede pigerne om lige at holde lidt igen, for tilsidst at bede om en pause. Og så sad vi alle omkring sofabordet, nøgen og snakkede og drak øl eller driks. Her kom vi til at snakke om mænds orgasme, og Deepak måtte erkende at han kunne holde rejsningen meget længe, men kun kunne komme en gang – i modsætning til mig som ikke holder så vildt længe, men gerne kommer flere gange (bare lige 15 min pause).

Efter nogen tid kom en af ”mine” pigerne over til Deepak for at smage på hans udstyr… jeg må erkende, at der er størrelsesforskel imellem europæere og asiatere. De to flyttede sig over på sengen og fortsatte i en 69er, og vi andre så på lidt, imens at vi tilskuere begyndte at pille lidt ved hinanden, jeg kyssede med de to piger på hver side, mens to hænder legede ved min pik og mine nosser, og kort efter lå jeg med tre piger på min seng, super frækt…. Men jeg fik dem ikke for mig selv ret længe, inden at Deepak gjorde os selskab… på et tidspunkt finder jeg mig i gang med analsex med den yngste tøs, som fortsatte over i en sandwich med ham, og hun fik hele min ladning i røven. Hvorefter at hun og jeg træk os tilbage til min sofa, og nød synet af dem, imens at vi bare sad arm i arm og kælede blidt. Jeg kunne høre at hans stønnen blev højere og højere, og han blev mere ukontrolleret, begravet i tre piger, for til sidst at komme i et kæmpe brav som næsten vælter hele hotellet. To af ”hans piger” kommer over til os andre, imens at han puster ud på min seng, med den ene pige som han kom med. Aftenen slutter af med at jeg får endnu engang med alle fire piger, super skøn og lækker omgang.

Det var en aften som står mejslet i mine erindringer – men resten af den uge, holdt vi os pænt til at have piger på hvert vort værelse

• 1 month later...
Skrevet

fuck hvor frækt!!...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.