Hop til indhold

Recommended Posts

Det blev jessica jeg besøgte,  og det var bestemt en godt valg.  

Det er helt klart hende på billederne endog endnu lækkere uden tøj. 48kg tror det passer.  En kanon lækker og sød pige. 

Sexen ja.  Det gik sku hurtigt og det var bestemt hendes skyld, men på den gode måde.  Havde gået hele aftenen og set frem til mødet,  var blevet godt liderlig.  Så da jeg så hende kunne jeg mærke på mig selv det ville gå galt.  Allerede ved blowjob kunne jeg mærke at det var tæt på.  Hjalp ikke tænke på elefanter eller grise,  kunne jo se denne rigtig dejlige lille slanke pige sutte min ven.  Spurgte om vi kunne flere stillinger,  ja da siger hun(engelsk) så dummede jeg mig bad hende sætte sig oven på,  dejlig fisse at komme ind i.  Men skulle have valgt bagfra først,  for det nåede jeg ikke ;-). Blev grebet af stemningen da hun sad der og stønnede og måtte fyrer den af oppe i hende. 

Gentagelse. meget stor chance

Hun er bestemt et besøg værd kan slet ikke sammenlignes med de polske piger. 

Jessica you are an sex angel

http://side6.dk/resultatside/?q=jessica

Redigeret af Frankie38xl
Mangler link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Frankie38xl skrev, 1 time siden:

Det blev jessica jeg besøgte,  og det var bestemt en godt valg.  

Det er helt klart hende på billederne endog endnu lækkere uden tøj. 48kg tror det passer.  En kanon lækker og sød pige. 

Sexen ja.  Det gik sku hurtigt og det var bestemt hendes skyld, men på den gode måde.  Havde gået hele aftenen og set frem til mødet,  var blevet godt liderlig.  Så da jeg så hende kunne jeg mærke på mig selv det ville gå galt.  Allerede ved blowjob kunne jeg mærke at det var tæt på.  Hjalp ikke tænke på elefanter eller grise,  kunne jo se denne rigtig dejlige lille slanke pige sutte min ven.  Spurgte om vi kunne flere stillinger,  ja da siger hun(engelsk) så dummede jeg mig bad hende sætte sig oven på,  dejlig fisse at komme ind i.  Men skulle have valgt bagfra først,  for det nåede jeg ikke ;-). Blev grebet af stemningen da hun sad der og stønnede og måtte fyrer den af oppe i hende. 

Gentagelse. meget stor chance

Hun er bestemt et besøg værd kan slet ikke sammenlignes med de polske piger. 

Jessica you are an sex angel

http://side6.dk/resultatside/?q=jessica

Var det med kys? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Jow, der er tre-fire smukke piger på den location i Brønderslev, har jeg efterhånden set. De ligger prismæssigt ens - 1000 kr for en time - og det er jo absolut i den billige ende. Ikke desto mindre har flere fået udmærkede anmeldelser herinde. Bl.a. Miky samme sted! Lidt at tænke over i forbindelse med andre priser hos mange andre både danske og udenlandske. Jeg personligt, ville kunne spare op til seks hundrede ved at tage derop med toget og retur.

Gør det dog ikke, da jeg har andre favoritter! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...