Jydenknægt 2 Skrevet 30. September, 2016 Hay her inde. min kæreste og jeg har længe snakket om at invitere en pige med i sengen.. Men vi kan ikke rigtig finde ud af hvor vi skal starte med og lede? Det skal være en amatør pige;) Har i nogle forslag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 329 Skrevet 1. Oktober, 2016 Opret en profil på swingeren.dk, det er gratis. Det er hjemmesiden til swingerklubberne cityswingers.dk og xxdark. I behøver ikke at komme i klubben, men kan blot søge efter en pige. Kan dog anbefale cityswingers, der kommer kone og jeg meget og vi har prøvet det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 1. Oktober, 2016 jens69 skrev, for 14 timer siden: Opret en profil på swingeren.dk, det er gratis. Det er hjemmesiden til swingerklubberne cityswingers.dk og xxdark. I behøver ikke at komme i klubben, men kan blot søge efter en pige. Kan dog anbefale cityswingers, der kommer kone og jeg meget og vi har prøvet det hele @jens69 Det ville jeg også svare !!! Men chanserne stiger gevaldigt jo yngre man er vi "gamle" havde ikke meget held, men det er jo naturligt !! Men begge klubber min 100 % anbefaling. Har haft 100 vis af fantastiske oplevelser der både alene og som par. @jydenknægt alt held og lykke, hvor gamle er i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg