Hop til indhold
Pigeforskeren

Victoria - en sød velskabt pige på sexyclub

Recommended Posts

http://www.sexyclub.dk/girls/victoria7/index.php

Torsdag middag - ind trådte en lille lækker skabning, som af udseende nærmest overgik mine forventninger dannet ud fra billederne. Victoria fremtræder som blondine - ikke så "hvidhåret" som billederne giver indtryk af. Man ser, hun af naturen er mellemblond - de nyeste par centimeter af håret afslører dette - og det ser ikke spor forkert ud. Hun har et sødt lille ansigt, kroppen er velformet, nydelige skuldre, smal talje, flad mave, pæn røv, lange slanke ben. En enkelt mindre tatovering, som ikke forstyrrer, når musikken spiller. - Små hænder med velplejede lange, lakerede negle. 

Jeg bad Victoria optræde iført sit lille nonne-tørklæde samt stiletterne. Det så rimeligt pænt og dydigt ud. Det tog sig også godt ud, når man så på hende nedefra, medens hun red én. - Og hun red godt og tålmodigt og længe. - Når man senere fik hende vendt omkring, og hun lå med spredte ben og tog imod, tabte hun efterhånden tørklædet - som hun selv udtrykte det: Dyden gik tabt og blev erstattet af synden. - Så syndede vi en del. - Man kørte hende ikke træt. - Hun fulgte med.

Victoria stønnede lidt med under det meste af legen - ikke nødvendigt for mit vedkommende - men det lød nu ganske sødt. - Man må kysse hende på læberne - ikke tungekysse. Jeg mener dog, jeg mærkede hendes lille tungespids mod min ind imellem. - Hun frabad sig kys andre steder i ansigtet. - Det var så ok. - Victorias "nipples" er som på billederne - små, men lange, - de stritter, og på lette berøringer stritter de endnu mere. - Hun er lidt "øm" over dem. man skal ikke tage hårdt eller nulre dem for kraftigt. Så tager Victoria med sin lille hånd ens store hånd og anbringer den, så den dækker hele brystet, så man fint mærker brystvorten inde i sin hule hånd. - Og så må man godt tage lidt hårdt - om hele brystet. - Ligeledes er hun lidt "øm" over sin klitoris. Man må gerne slikke den, men hun vil gerne have påvirkningerne/stimuleringerne fordelt lidt mere ud over hele fissefeltet. - Når jeg med hele hånden legede med hele fissefeltet - og indimellem slikkede mine fingre for at "smøre" lidt, - tilbød hun, at jeg kunne bruge hendes glidecreme. - Jeg fortrak dog min egen metode. - Forklarede hende, at det havde noget med "smag" at gøre.

Victoria er skåning - hun taler et let forståeligt svensk - men er også klar til at tale engelsk, som adskillige foretrækker. - I løbet af eftermiddagen skulle hun skifte over til "Romantica", hvor hun sammen med Andrea skulle afløse Alexandra og Nikita. Jeg bad hende hilse dem begge, hvis hun mødte dem. - Medens jeg trådte ud på ydertrappen og vendte mig imod hende, stod hun stadig splitternøgen og smilede til afsked.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...