19517 578 Skrevet 30. September, 2016 Ikke Thai Jeg har mange gange prøvet tantra med HJ til sidst. Det er vildt frækt at blive rørt ved i en time. Lidt på mellemkødet lidt på pungen. Men jeg vil gerne prøve en der kan pirre og tirre lige så godt eller bedre. Og ja, hun må ikke være Thai... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanselig fyr 3 Skrevet 7. Oktober, 2016 19517 skrev, den 30/9/2016 at 20:32: Ikke Thai Jeg har mange gange prøvet tantra med HJ til sidst. Det er vildt frækt at blive rørt ved i en time. Lidt på mellemkødet lidt på pungen. Men jeg vil gerne prøve en der kan pirre og tirre lige så godt eller bedre. Og ja, hun må ikke være Thai... Jeg kan anbefale min kollega Kirsten Maria fra Tantrisk Møde i Vejle. Hun giver en fantastisk dejlig Tantramassage. Ikke spor frækt, men alle sanser vækkes og kroppen bliver helt elektrisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 578 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ok tak, men det skal være frækt hvis du forstår... HJ eller sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmedsex 13 Skrevet 26. Februar, 2017 19517 skrev, den 10/10/2016 at 14:45: Ok tak, men det skal være frækt hvis du forstår... HJ eller sex. Nu er en tantra massage alt andet en frækt. Det handle om at nyde, sanse, give sig hen og mærke hver en millimeter af kroppen sitre og vibrere. Det frække foregår ikke i kroppen, det foregår oppe i hovede. Det frække er forestillinger og tanker, enten ved at tillægge det der sker betydning eller ved at forestille sig hvad der kunne ske. Når du er i hovedet kan du ikke samtidig sanse dig krop. Så hvis du er ude på noget frækt, så vælg endelig ikke en Tantramassage. Den kræver at du er tilstede i kroppen og ikke i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 578 Skrevet 26. Februar, 2017 Jeg forstår. Tantra er noget jeg har prøvet, eller det vil sige. Jeg tror jeg her. Massage hvor mine erotiske zoner bliver nusset, kalder jeg tantra. Erotisk massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg