Hop til indhold
Sofiala

Hvorfor er danske piger bedst?

Recommended Posts

Hej mænd 

Jeg har læst lidt af jeres anmeldelser om, at danske piger er de bedste, men jeg undrer mig bare over, hvorfor det lige er sådan?

Jeg er selv 100% dansk, så det er ikke en anklage overhovedet, men hvorfor er de andre ikke gode også?

Måske spørger jeg dumt, men jeg har jo aldrig købt sex.. Jeg spørger af ren nysgerrighed, og for at kunne - forhåbentlig - leve op til jeres forventninger af en dansk pige :) 

Racistiske svar er også helt okay! Jeg er bare vildt nysgerrig!

Og det er jo også helt ok at foretrække en bestemt "race/farve" seksuelt. Jeg tænder f.eks. ikke så meget på asiatere rent seksuelt. Dermed ikke sagt jeg ikke kan lide dem i dagligdagen! 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er skam også dejlige udenlandske piger men min opfattelse er dog at mange af de udenlandske piger udelukkende gør det for pengene, hvor de danske piger også nyder det de laver. Og så har vi da de skønneste piger i hele verden her i Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit eget vedkommende foretrækker jeg en Dansk pige, fordi sandsynligheden for, at det foregår frivilligt og på eget initiativ er større. Man hører så meget om udenlandske piger der tvinges ind i miljøet, og at de ikke har noget andet valg. Så går det "sjove" af det for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med tre udenlandske piger. Den første (en polsk pige) var for så vidt sød nok, men når det kom til sexlegene, så manglede der fuldstændig den indfølelse, jeg har oplevet hos de fleste danske piger. Det er også det, rigtig mange skriver i deres anmelselser af udenlandske (oftest østeuropæiske) piger. Den anden var en sydeuropæisk pige. Jeg havde egentlig besluttet mig til, at jeg ikke skulle have flere "udenlandske eventyr", men vi havde en god dialog, så det var ret klart med forventningsafstemningen. Hende mødte jeg adskillige gange indtil hun stoppede i branchen. Den tredje var også sydeuropæer, og også hos hende oplevede jeg, hvad jeg søgte. Efter hende er jeg tilbage hos en dansk pige, som jeg har mødt flere gange nu - og jeg har svært ved at tro, at det kan blive bedre...

De to sydeuropæiske piger tog i øvrigt "normale danske" priser, mens den polske lå noget under i pris. I øvrigt har mange af de udenlandsk piger en ugennemsigtig prispolitik med en masse ekstra gebyrer, så det let bliver lige så dyrt som at gå til en dansk pige - måske er det et "ryanair-koncept"?

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 16 minutter siden:

Hej mænd 

Jeg har læst lidt af jeres anmeldelser om, at danske piger er de bedste, men jeg undrer mig bare over, hvorfor det lige er sådan?

Jeg er selv 100% dansk, så det er ikke en anklage overhovedet, men hvorfor er de andre ikke gode også?

Måske spørger jeg dumt, men jeg har jo aldrig købt sex.. Jeg spørger af ren nysgerrighed, og for at kunne - forhåbentlig - leve op til jeres forventninger af en dansk pige :) 

Racistiske svar er også helt okay! Jeg er bare vildt nysgerrig!

Og det er jo også helt ok at foretrække en bestemt "race/farve" seksuelt. Jeg tænder f.eks. ikke så meget på asiatere rent seksuelt. Dermed ikke sagt jeg ikke kan lide dem i dagligdagen! 

Jeg går efter danske piger, fordi jeg tror muligheden for at pigen er frivilligt i branchen er størst hos de danske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har besøgt både danske og udenlandske piger. Det at kunne tale med pigen før (og i nogen grad) under akten betyder en del for mig. Prøvede en gang hvor en pige misforstod mig mens vi havde sex og troede jeg ville have kondomet af. Det gav en pænt kikset situation, hvilket gjorde at jeg mistede noget af gejsten.. :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, 1 time siden:

Jeg går efter danske piger, fordi jeg tror muligheden for at pigen er frivilligt i branchen er størst hos de danske piger. 

... et rigtigt godt svar fra dig!! :).. med udgangspunkt i dine tanker, holdninger og handlinger . . . .  når du skal have noget fremmed fisse:wub:

Mange hilsner 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

må nok sige at jeg går mest efter danske piger, for det at kunne samtale under den relativt korte tid man er sammen er temmelig vigtig for mig.. har prøvet at sku ha en halv time på platengelsk, og den fiser lidt af når man ligger og tænker "forstod hun nu helt hvad jeg mente, og omvendt" og man kigger hende i øjnene og man kan ligesom fornemme hun tænker det samme..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

  Der er da ingen tvivl om at der findes fantastiske kvinder iblandt de udenlandske ! ! ! Men for nogle af os er frygten stor for at ramme en af dem der ikke har valgt karrieren selv. I sådan et tilfælde er det at udnytte pigen seksuelt betalt eller ej. NEJ TAK... :cry:
  Hvilken kvinde står seksuelt til rådighed 24/7 af egen vilje??? og hvor umenneskeligt mange annoncer havner ikke netop i denne kategori... Det virker jo heller ikke ligefrem som om de udenlandske rent faktisk ser kritisk på deres kunder, endnu et hint... Nogle er ligeglade, jeg er ikke, det vil jeg påstå dem jeg har besøgt er enig med mig i. Ellers er de da hjerteligt velkomne til at melde dem på banen...

  Men jeg er måske os et dårligt eksempel. Jeg graver ikke bare en annonce frem med en kvinde der falder i min smag, og bestiller en tid. Med ganske få undtagelser har jeg kun besøgt GPere der er herinde, og i øvrigt er, eller har været aktiv deltagende. Man får en lille fornemmelse for personen hvilket jeg godt kan lide. Man kan tage en snak uden eventuelle sproglige barrierer. Man har mulighed for at få en fornemmelse af, hvorvidt det er af sex lyst og frække tanker eller af nød og tvang (mener jeg ikke at ha set herindefra endnu) Da jeg stadigt søgte forskellige oplevelser var der adskillige der blev fravalgt / ikke kontaktet alene på baggrund af deres gøren herinde. Samtidigt faldt jeg over den GP jeg har det bedst med ved et tilfælde, i en tråd herinde. ret heldigt da hun ikke er særligt aktiv hverken i den ene eller anden sammenhæng ;)

  Der er vel nogle basiske krav for at sex bliver godt uanset om penge er involveret eller ej. Kemi, forventninger der er afstemt og dermed kommunikation, ikke mindst at begge parter kikker på hinanden med tanken, "hende/ham vil jeg godt ha sex med". Men mænds bevæggrunde for valg af GPere er vel lige så forskellige som kvindernes er med hvad de tilbyder og vælger at gøre.

  Personlige regler da jeg stadigt søgte var, dansk, minimums alder, glad for at besvare et par spørgsmål (som ikke besvares i annoncen) helst aktiv herinde, Naturlig krop (lærte jeg af en GP der ellers var utrolig fræk og sød) og lidt mere der er svært at beskrive via tekst ;) indrømmet er lidt kræsen hvad sindet angår, til gengæld har jeg til dato kun haft 1 dårlig oplevelse. Og det er jo det som er kernen i det hele. At man giver hinanden gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min del så er det de dansk/skandinavisk talende piger som frister dette ene  og alene fordi mange af de udenlandske piger har et lavt engelsk  sprognivå og jeg foretrækker at få det vi har aftalet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et spørgsmål om smag og behag.

Det er meget vigtig for mig at vide at den kvinde jeg skal være sammen med ikke gør det af nød eller pligt, fik jeg denne fornemmelse ville jeg tolke det som et overgreb og dermed "turn OFF"

Derfor besøger jeg kun danske kvinder som jeg kan fornemme der har et helt almindeligt liv ved siden af som jeg også selv har. Som netop tilbyder sex fordi de selv har en lyst der skal stilles og de ekstra lommepenge selvfølgelig også var rare nok. Kommunikation er også en vigtig ting for mig både før under og efter, derfor er sprogbarrierre ikke smart.

Ja og så har vi mange smukke danske Milf'er der er søde og frække, og som nyder at forkæle os mænd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Thaipiger der taler dansk, tiltaler mig meget, unge og faste uden cellulitis, danske unge GP ere, uden strækmærker tattoos, uden ammepatter, og mavevefødselsskind, danske kvinder eller kvinder der har været her så længe at de kulturelt er danske, og det er nemmere at spotte ogm de selv har valgt at sælge sex, jeg opfatter det som en stor sandsynlighed at østpiger og centraleuropæiske piger og latinas er tvungne, så......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Hvis det ikke lugter af tvang, så er jeg åbent overfor alle piger. Hvad der er vigtigt for mig er, at den person jeg kommunikerer med og møder er behagelig, renlig, og at vi sprogligt kan kommunikere. Hvis de udenlandske taler godt engelsk så er det godt. Hvis man ikke er tryg ved sin engelsk, så er det jo dansk man går efter.

Nu spørger du jo efter hvad der gør danske piger attraktive. Nu taler jeg udfra mine egne erfaringer. Det der er en turn off for mig er piger, der er ubehøvlet, ikke renlige og ikke med i selve akten. Jeg har oplevet et par danske piger som er divaer (ubehøvlet og grove), og dem holder jeg mig fra. Især når en GP kalder andre billige, fordi hun tror hun er unik. Tro mig jeg er stødt på det :-D Virkelig ucharmerende. På grund af divaernes indstilling plejede jeg at holde mig til udenlandske. Nu har jeg oplevet nogle fantastiske danske piger, og divaerne holder jeg mig fra :-D Jeg ved godt, at pigerne har problemer med chikane og useriøse kunder, men udvikl en scanningsmetode, der gør at du kan sortere useriøse fra hurtigt. Derefter kan du være sød og imødekommende overfor os seriøse. For mig starter besøget med god kommunikation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danske kvinder, forventer det erhverv er valgt ud fra fri vilje eller fri hobby.

Da jeg mødes med kvinder, som er i midten af de 30 og opefter, så er der hvis heller ikke så mange fra de gamle østlande, at vælge imellem, tror de er meget unge, men jeg kan jo tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige svar må jeg sige! Selvfølgelig skal man ikke støtte, at folk tvinges til sex! Og det ville da også være totalt turn-off for mig!

Jeg kan godt se, at det jo er væsentlig nemmere at nyde det for en pige som mig, som hver gang selv beslutter, at i dag skal jeg mødes med en - fremfor en pige, der "arbejder" 8-10 timer om dagen med en bagmand, som bestemmer det hele :(  

Det er virkelig rart at vide, at I ikke vil støtte tvangsprostitution! Jeg ved godt nok ikke, hvordan de kommer ind i det, men det er da ikke i orden for nogen :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt fordi de taler dansk.

For mig er det en vigtig del af spillet, at man kan kommunikere ordentligt og have det sjovt sammen. Med udenlandske piger opstår nemt misforståelser, når begge parter taler et fremmedsprog, og den specielle danske humor har de, forståeligt nok, ikke fanget.

Derfor: Det er dansk, det er dejligt!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...