Hop til indhold
Guest Genboen

Julia 32 i Esbjerg

Recommended Posts

Guest Genboen

Har indenfor de sidste dage besøgt en lille sød sjæl, Julia :)

https://annoncelight.dk/showad/27410

En af vore polske gæster, som pt. befinder sig i Esbjerg N området - i et område hvor man kan gå og komme ganske diskret.

Jeg var sammen med Julia 30 minutter, og det var et godt valg!

Hun er meget, meget nem at kommunikere med - hun er lys og imødekommende og jeg oplevede at hun virkelig ønskede at hendes kunde skulle have en god oplevelse.

Dejlige følsomme berøringer, et dejligt - meget dejligt - BJ og øjenkontakt i forløbet. Jeg fik det jeg kom efter - og jeg havde ikke på fornemmelsen at jeg skulle ud af døren i en fart da det hele var overstået :) Tid til en lille snak, det var lidt overskudsagtigt det jeg oplevede.

Jeg ved jo godt, at hvad der er dejligt og rart for mig ikke nødvendigvis også er det for andre. Andre vil måske kunne gå derfra med en anden fornemmelse, men for mig er Julia en lille sød sjæl, som er dejlig feminin og har de proportioner jeg kan lide :)

Jeg vil have hende besøgt igen, inden hun fortsætter sin tur rundt efter guld :)

God fornøjelse hos hende.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Julia irl har et sødt ansigt - med dejlige øjne :)

Billeder og virkelighed kan også være et spørgsmål om makeup, hvordan man er gjort klar til en foto optagelse. Til sådan en seance vil den altid få lidt extra end hvad man gør i hverdagen. Så hvis billederne på profilen er en must - så vil jeg sige der er lidt forskel.

Julia kunne sagtens have lavet de billeder som hun tager imod disse dage! :)

For mig er der rigelig af så meget andet så som imødekommenhed, udstråling og et ønske om at give en god oplevelse :)

Og ja - der er lidt ekstra kg på kroppen ift billederne, hvor mange tør jeg ikke byde på. Men hun kan dæleme være sig selv bekendt ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
pebber skrev, for 4 timer siden:

Du skriver diskret kan man parkere luge udenfor eller skal man gå ad stisystemer 

Parkeringspladserne ligger lige overfor stierne ned til rækkehusene. Der er ingen vinduer mod disse parkeringspladser :)

Måske 40-50 meter fra parkeringspladsen er adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...