Hop til indhold
Doctor Jekyll

21 årig skønhed bundet og blindfolded i Aarhus - WAOW

Recommended Posts

Guest Mester75

Der må jeg nok give @MinKæresteret

Ved nærmere eftertanke skulle jeg have skrevet at jeg syntes at det lyder som en høj pris. Da jeg ikke har besøgt den pågældende GP, kan jeg ikke vurdere om det er hampert.  Det er dyrt, men de folk der har været der er jo glade, så I hvert fald for dem har pris og kvalitet hængt sammen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, det var jer, der var på Sjælland sidst. Og nu Århus. Kommer I til Odense også monstro? Det er da noget, der må prøves så. Vild fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Watson5 skrev, for 24 minutter siden:

Det er da ikke dyrt! Husk han skal betale både pigen og alfonsen.

Men hvilken indtryk gjorde pigen? Virkede hun psykisk rask? Virkede hun glad for situationen? Var hun tvunget til det?

Det er måske helt almindeligt i nogens omgangskreds men jeg er nok bare umoderne. Vi må håbe for mr Jekyll at han ikke har været med i noget ulovligt og at han er glad for at finansiere en alfons.

Dette site og især nogen af dets brugere bliver ved med at overraske . 

Vi er rent faktisk kærester og dette er hendes og vores fantasi som bliver udlevet. Hun gør det selvfølgelig 100% af egen fri vilje .

Jeg vil ikke kalde dig umoderne på nogen måde. Nærmere enfoldig når du kommer med så grove anklager ! 

Men som helt ny bruger kan vi desværre ikke se hvilke piger du plejer at besøge. Men jeg går ud fra at du laver et baggrundscheck og psykoanalyse inden et besøg så du er helt sikker ! 

Det kan jo undre en at du ikke kommer med den her slags kommentarer på de udenlandske piger , hvor rigtig mange skal betale procenter til en alfons. 

Hvad du får ud af denne slags nedladende kommentarer er os en gåde. Men i fremtiden behøver du ikke kommentere mere hvis du ikke har et reeelt indspark !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Watson5 skrev, for 10 minutter siden:

Indsparket er reel nok. Jeg mener du udnytter pigen og bedriver alfonseri. Din egen aggressive reaktion tyder på at du ved den er gal.

Hvorfor enfoldig og nedladende? Du sælger din kæreste til tilfældige og du modtager betalingen. I mon bog ligner det definitionen på klassisk alfonseri og fornedrelse af pigen.  Måske kan professionelle aktører kaste et mere nuanceret billede for jeg bliver noget harm over dette. Måske er overdrevet af mig.

Mennesker med de fantasier, du påstår din kæreste har, udlever dem i klubber af forskellig slags. Jeg har aldrig hørt om at deltagere betaler tusindvis af kroner for at være med.  De er også typisk 35+ og ikke uerfarne 21 årige.

 

Det er jo lidt svært for hende at modtage betaling når hun er bundet og blindfolded.

Men vi er da glade for at du kan fortælle lige netop os hvad der tænder os. Altid skønt med en bedrevidende person. 

Men det kan jo undre os at du overhoved har en bruger herinde hvis du har så meget imod hele denne branche som ikke kun behøver at være lige netop som du beskriver den.

Vi må endnu engang henholde os til de meget tilfredse gæster som har besøgt os. 

Vi vil holde os fra at kommentere yderligere på dine ubegrundede anklager !

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, for 13 timer siden:

Jeg besøgte hende i lørdags, kommunikation via mail, meget hurtigt respons med svar....

Alt foregik som trådstarter har skrevet, jeg er tilfreds, også selvom det var mange penge, men hvad er alternativet i århus pt ?

hvis jeg tager en halv time hos en østeuropæer til samme pris, vil jeg blive smidt ud alligevel efter et kvarter, min erfaring er der at sex bare skal overstået hurtigst muligt.

 

Så min konklusion er at pigen var dejlig, parret var behagelig, lidt dyrt med jeg fik hvad jeg trængte til 

Hun ser total lækker ud, hvad må man og hvad må man ikke, står fyren og kigger på osv. Og hvordan kan de være sikker på at fyren der er i rummet med pigen ikke tager gummiet af? Det er ikke fordi jeg ikke tror på at annoncen er ægte, bare ren nysgerrighed. Må man slikke hende og kysser hun osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Man kan altid diskutere prisen, men det er ikke prisen, der afholder mig - det er tiden. Hvis jeg skal give en god slat penge, vil jeg også have mulighed for at have et længere besøg minimum 30 min. Om det så koster 1500-2000 for en pige der finder det liderligt, og i øvrigt er lækker, betyder ikke så meget, men 10 min - nej tak. Det er alt for kort tid.

Just my 5 cents.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

Hun ser total lækker ud, hvad må man og hvad må man ikke, står fyren og kigger på osv. Og hvordan kan de være sikker på at fyren der er i rummet med pigen ikke tager gummiet af? Det er ikke fordi jeg ikke tror på at annoncen er ægte, bare ren nysgerrighed. Må man slikke hende og kysser hun osv. 

Det meste står i annoncen:) 

Men hun kysser ikke men du må meget gerne slikke hende:)

Hun kan jo mærke og ikke mindst høre om fyren tager kondom på. Sex med kondom skal overholdes eller ryger man ud øjeblikkeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 13 minutter siden:

Det er jo lidt svært for hende at modtage betaling når hun er bundet og blindfolded.

Men vi er da glade for at du kan fortælle lige netop os hvad der tænder os. Altid skønt med en bedrevidende person. 

Men det kan jo undre os at du overhoved har en bruger herinde hvis du har så meget imod hele denne branche som ikke kun behøver at være lige netop som du beskriver den.

Vi må endnu engang henholde os til de meget tilfredse gæster som har besøgt os. 

Vi vil holde os fra at kommentere yderligere på dine ubegrundede anklager !

Havde ikke lige set at i faktisk var her på siden :P du har en utrolig smuk pige, lækre bryster og bagdel. Konceptet, hvordan virker det? Man kommer hjem til jer og du er der og for pengene, hvad må man, kysser hun sutter hun og må man slikke hende? Konceptet virker meget frækt og tiltaler mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 2 minutter siden:

Det meste står i annoncen:) 

Men hun kysser ikke men du må meget gerne slikke hende:)

Hun kan jo mærke og ikke mindst høre om fyren tager kondom på. Sex med kondom skal overholdes eller ryger man ud øjeblikkeligt!

Ja det er klart med gummiet lyder pisse frækt. Godt gået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvor følsom din kærestes fisse er men er man godt våd så er det godt nok svært at mærke om gummiet er tilstede eller ej. Og den tages af ganske lydløst så syntes virkelig at i skal passe på for tro mig der er mange underlig typer mænd. Heldigvis i mindre tal men de er derude.

God aften til jer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor følsom din kærestes fisse er men er man godt våd så er det godt nok svært at mærke om gummiet er tilstede eller ej. Og den tages af ganske lydløst så syntes virkelig at i skal passe på for tro mig der er mange underlig typer mænd. Heldigvis i mindre tal men de er derude.

God aften til jer;)

Det har du desværre helt ret i. Men vi prøver at sortere i folk, selvom det selvfølgelig er svært . Ingen garanti for noget . Men det bliver nævnt mange gange for dem som kontakter os. Og spørger de om mulighed for uden gummi, får de slet ikke lov til at komme. Mere kan vi ikke rigtig gøre. Tror dog at det hjælper jeg er tilstede i tilstødende rum på at de ikke prøver på alt for meget ;) 

God aften til dig også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, den 4/10/2016 at 21:03:

Men hvordan kan man vurdere og berette om noget man ikke har prøvet ?

Jeg personligt har aldrig prøvet at flyve med den hedengange Concorde flyvemaskine . Hvordan skulle jeg så kunne vurdere og berette om en tur ?

Måske rører du ved en grundliggende forskel på kvinder og mænd. Mænd i dette forum (ihvertfald mig), er her ikke for at finde en kæreste. Vi (jeg) er her for at få (købe) sex. Og vi (jeg) kan udmærket bruge andre brugeres erfaringer og gode råd ...det er hele meningen med dette forum. Jeg behøver ikke personligt at bolle alle kvinder omtalt her, for at danne mig en mening, og beslutte om jeg vil bruge penge på hende eller ej.

Der er rigeligt med kvinder der sælger sex....dårlige karakterer her - eller priser over det gængse er no go for mig. Jeg finder helt uden videre en anden...og efterfølgende deler jeg min bedømmelse og vurdering til gavn for andre mænd der evt. er interesseret i pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
all skrev, for 18 minutter siden:

Måske rører du ved en grundliggende forskel på kvinder og mænd. Mænd i dette forum (ihvertfald mig), er her ikke for at finde en kæreste. Vi (jeg) er her for at få (købe) sex. Og vi (jeg) kan udmærket bruge andre brugeres erfaringer og gode råd ...det er hele meningen med dette forum. Jeg behøver ikke personligt at bolle alle kvinder omtalt her, for at danne mig en mening, og beslutte om jeg vil bruge penge på hende eller ej.

Der er rigeligt med kvinder der sælger sex....dårlige karakterer her - eller priser over det gængse er no go for mig. Jeg finder helt uden videre en anden...og efterfølgende deler jeg min bedømmelse og vurdering til gavn for andre mænd der evt. er interesseret i pigen.

Vi har da heller ikke i vores vildeste fantasi troet at dette forum var for folk som søger en kæreste . Og selvfølgelig kan man danne sig et billede ud fra netop anmeldelser. 

Problematikken ligger i når folk kommenterer en pris uden at have indblik i hvad de snakker om . Har man prøvet det omtalte kan man tale om prisen. Indtil da kan man læse med og spørge ind til trådstarters anmeldelse. 

Og hvad er prisen over det gængse ? Vi vil da meget gerne se det prisindeks. Går ud fra at alle GP er forskellige og selv sæter prisen efter hvad de synes er rimelig . Ellers er der vel tale om priskartel?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Ti info så er pigen er Sofie fra studinekollektivet , aka Rebeka fra Aarhus .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

fra annoncen:

Pris: 1000kr.
Prisen er fast!
Alder, mål og ønsket tidsrum sendes i mail eller SMS :)

Måske det vil være relevant at angive hvor lang tid de 1000 kr dækker ???...hvis det er for 30 min vil jeg da mene det er på et normalt prisleje :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 22 minutter siden:

 

Grækeren skrev, for 23 minutter siden:

fra annoncen:

Pris: 1000kr.
Prisen er fast!
Alder, mål og ønsket tidsrum sendes i mail eller SMS :)

Måske det vil være relevant at angive hvor lang tid de 1000 kr dækker ???...hvis det er for 30 min vil jeg da mene det er på et normalt prisleje :?:

Fra annoncen : Det er max 10-15 min:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden der beviser hvor svært det er at læse en annonce, når blodet er suset ned i det nederste hoved! Selv de der citere annoncen fejler! :mrgreen:

JØSSES :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
tonytony skrev, for 8 timer siden:

@MinKæreste har i haft en dårlig oplevelse siden det kun er danske mænd der må henvende sig?

Ja det er jo nok et lidt omgåeligt emne det her. Generelt skal man ikke skære alle over en kam jo. Men baseret ud fra alene de henvendelser vi får på SMS og mail er dette vores valg. Vi ønsker ikke at uddybe yderligere og afspore tråden til en debat om dette .

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 7 minutter siden:

 

Hvis du følger med på annoncelight.dk og andre lign. Steder, så kan du jo se og læse at stort set ingen gp vil have besøg af sorte og mænd fra mellemøsten, de kan åbenbart ikke opføre sig ordentligt..

på den måde afspejler det jo meget godt resten af samfundet :-)

som @MinKæreste skrev den her debat skal ikke handle sorte og mænd fra mellemøsten, der er blev givet en forklaring på sagen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 10 timer siden:

Ja det er jo nok et lidt omgåeligt emne det her. Generelt skal man ikke skære alle over en kam jo. Men baseret ud fra alene de henvendelser vi får på SMS og mail er dette vores valg. Vi ønsker ikke at uddybe yderligere og afspore tråden til en debat om dette .

Jeg syntes det er helt i orden at i fravælger den type mænd, det er jo ikke ukendt at disse mænd har et træls syn på kvinder, ikke sagt at alle udlændinge er på den måde, men tjekker du annoncer rundt omkring så er der mange der skriver kun scandinaviske mænd. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Decemberguy skrev, for 3 timer siden:

Håber de kommer til Kbh igen. Det lyder vanvittigt fræk!! :) 

Vi tænker på at besøge hovedstaden igen i slutningen af oktober :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...