Hop til indhold
Doctor Jekyll

21 årig skønhed bundet og blindfolded i Aarhus - WAOW

Recommended Posts

Blev fristet af annoncen og af billederne https://annoncelight.dk/showad/214793

Besøgte dem i en lejlighed i Aarhus i formiddags. Blev budt velkommen af en rigtig flink fyr med hvem jeg ordnede det økonomiske.

Han gik herefter ind i stuen og jeg gik i soveværelset hvor en verdensklasse skønhed lå nøgen på ryggen i sengen - spændt fast af håndjern og blindfolded - spændt ventende....

Hvis man er til unge, spænstige, lækre, stramme piger - er hende her i absolut topklasse - desuden havde jeg en klar fornemmelse af at hun rent faktisk tændte på det - hendes vejrtrækninger og støn vurderede jeg som ægte. Hun virkede oprigtig sulten efter at både slikke og sutte og smilte dejligt, da jeg efter denne superfranske opvarmning, tog kondom på og trængte ind i hendes stramme mis - virkelig lækkert. 

Efter nogen tid bestemte jeg mig dog for at slutte af med at lade hende smage lidt på den igen og kort tid efter måtte jeg aflevere en stor ladning udover hendes velformede bryster.

Hold da op for en fantastisk oplevelse!!

Min første topkarakter herinde på alle parametre! 

 

 

Redigeret af Doctor Jekyll

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Doctor Jekyll skrev, for 1 time siden:

Blev fristet af annoncen og af billederne https://annoncelight.dk/showad/214793

Besøgte dem i en lejlighed i Aarhus i formiddags. Blev budt velkommen af en rigtig flink fyr med hvem jeg ordnede det økonomiske.

Han gik herefter ind i stuen og jeg gik i soveværelset hvor en verdensklasse skønhed lå nøgen på ryggen i sengen - spændt fast af håndjern og blindfolded - spændt ventende....

Hvis man er til unge, spænstige, lækre, stramme piger - er hende her i absolut topklasse - desuden havde jeg en klar fornemmelse af at hun rent faktisk tændte på det - hendes vejrtrækninger og støn vurderede jeg som ægte. Hun virkede oprigtig sulten efter at både slikke og sutte og smilte dejligt, da jeg efter denne superfranske opvarmning, tog kondom på og trængte ind i hendes stramme mis - virkelig lækkert. 

Efter nogen tid bestemte jeg mig dog for at slutte af med at lade hende smage lidt på den igen og kort tid efter måtte jeg aflevere en stor ladning udover hendes velformede bryster.

Hold da op for en fantastisk oplevelse!!

Min første topkarakter herinde på alle parametre! 

 

 

ok spændende beretning hvad kostede den oplevelse og i hvor lang tid havde du

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Doctor Jekyll skrev, den ‎30‎-‎09‎-‎2016 at 15:52:

@Taylormade - Jeg tænkte det samme, men den er sgu' go nok - desuden er der andre før mig, der har haft fornøjelsen, hvis du søger lidt efter informationen.

 @Erikson - Prisen og tiden er som angivet i annoncen (1000 kr. og jeg var der ca. 15 min.)

Er det oppe ved det gl. vandtårn på kollegiet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Faunus skrev, for 4 timer siden:

15 min til 1.000kr

 

Tæt på ny rekord

Nej 10-15 minutter. Det er decideret hampert. Men godt at trådstarter er glad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Mester75 skrev, for 17 timer siden:

Nej 10-15 minutter. Det er decideret hampert. Men godt at trådstarter er glad. 

Når man læser på dette forum så virker det som om der skulle være en helt sektion kun for folk som brokker sig over priser! Det afsporer så mange tråde på EG efterhånden !

Hvad vi og andre tager er vel helt op til os og andre. Så længe gæsten er glad så er det vel det vigtigste . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
MinKæreste skrev, for 3 timer siden:

Når man læser på dette forum så virker det som om der skulle være en helt sektion kun for folk som brokker sig over priser! Det afsporer så mange tråde på EG efterhånden !

Hvad vi og andre tager er vel helt op til os og andre. Så længe gæsten er glad så er det vel det vigtigste . 

Det må du vænne dig til :-)

nogen her inde er til buffet på dalle valle, og vi andre er mere til mash og can blau..

det samme gælder dem der vil have sex oplevelser til 300 dkk, og stadig vil have det billigere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
MinKæreste skrev, for 5 timer siden:

Når man læser på dette forum så virker det som om der skulle være en helt sektion kun for folk som brokker sig over priser! Det afsporer så mange tråde på EG efterhånden !

Hvad vi og andre tager er vel helt op til os og andre. Så længe gæsten er glad så er det vel det vigtigste . 

Jeg syntes at det er en meget relevant diskussion på en side som beskæftiger sig med anmeldelser af glædes piger. Hvis jeg læser en anmeldelse af en restaurant,  en opera sanger eller en tandlæge vil jeg også altid tage prisen med i betragtning. Det er en del af helhedsbilledet. Jeg skriver også samtidig at jeg er glad for at trådstarter har en god oplevelse, det er bare i min bog en alt for høj pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Mester75 skrev, for 40 minutter siden:

Jeg syntes at det er en meget relevant diskussion på en side som beskæftiger sig med anmeldelser af glædes piger. Hvis jeg læser en anmeldelse af en restaurant,  en opera sanger eller en tandlæge vil jeg også altid tage prisen med i betragtning. Det er en del af helhedsbilledet. Jeg skriver også samtidig at jeg er glad for at trådstarter har en god oplevelse, det er bare i min bog en alt for høj pris. 

Helt fair - med den krop hun har - så er 1000 DKK et passende beløb - har hun også et smukt ansigt, eller kan man ikke se det pga. masken/blindfold ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Mester75 skrev, 1 time siden:

Jeg syntes at det er en meget relevant diskussion på en side som beskæftiger sig med anmeldelser af glædes piger. Hvis jeg læser en anmeldelse af en restaurant,  en opera sanger eller en tandlæge vil jeg også altid tage prisen med i betragtning. Det er en del af helhedsbilledet. Jeg skriver også samtidig at jeg er glad for at trådstarter har en god oplevelse, det er bare i min bog en alt for høj pris. 

Ja selvfølgelig tager de fleste prisen i betragtning inden de vælger . 

Men at kommentere på en pris på noget man ikke har prøvet finder jeg besynderligt . Kommenterer du også på en anmeldelse af Aida operaen i Verona hvis du ikke har set den og tilmed kommenterer på billetprisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 7 timer siden:

Når man læser på dette forum så virker det som om der skulle være en helt sektion kun for folk som brokker sig over priser! Det afsporer så mange tråde på EG efterhånden !

Hvad vi og andre tager er vel helt op til os og andre. Så længe gæsten er glad så er det vel det vigtigste . 

Du tager helt fejl. Dette forum er beregnet til at berette og vurdere...og dette gælder både kvalitet og pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
all skrev, 1 time siden:

Du tager helt fejl. Dette forum er beregnet til at berette og vurdere...og dette gælder både kvalitet og pris.

Men hvordan kan man vurdere og berette om noget man ikke har prøvet ?

Jeg personligt har aldrig prøvet at flyve med den hedengange Concorde flyvemaskine . Hvordan skulle jeg så kunne vurdere og berette om en tur ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Taylormade skrev, den 30/09/2016 at 15:30:

Nu har man hørt så meget ! 

Men er dette ægte ? 

Man blir næsten mistroisk !

Mistroisk for hvad 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 14 minutter siden:

Mistroisk for hvad 

Der skal altid være idioter på dette forum som ligemeget hvor mange der anmelder en GP eller koncept, skal de alligevel så tvivl om ægtheden . Man bliver så træt!!

Jeg har ligeledes besøgt parret og kan kun nikke genkendende til Jekyll oplevelse :) 

aarhussyd skrev, for 3 timer siden:

Helt fair - med den krop hun har - så er 1000 DKK et passende beløb - har hun også et smukt ansigt, eller kan man ikke se det pga. masken/blindfold ?

Selvom hun havde blindfold på kan jeg sige at hun havde et virkelig kønt ansigt!:) 

Jeg gider ikke ansporer til yderligere diskussion om prisen da det ofte forstyrrer en tråd her på EG. Men nu har jeg rent faktisk prøvet konceptet og dette setup, til forskel fra dem som himler op om prisen! Og jeg synes det var alle pengene værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 4 timer siden:

Ja selvfølgelig tager de fleste prisen i betragtning inden de vælger . 

Men at kommentere på en pris på noget man ikke har prøvet finder jeg besynderligt . Kommenterer du også på en anmeldelse af Aida operaen i Verona hvis du ikke har set den og tilmed kommenterer på billetprisen?

Interessant sammenligning :-)
Jeg har fornyligt været forbi og synes at kunne huske at de billigste billetter i Verona koster ca som deres  15 min pris :-)

Men iøvrigt har Kæresten da fuldstændig ret - udbud og efterspørgsel tilsiger jo at hvis de ikke leverede kvalitet ville det hurtigt rygtes :-)

Det kunne være rigtig fint med flere anmeldelser til at støtte den antagelse. Jeg forsøgte at besøge dem i Kbh men ret upræcis kommunikation fra deres side gjorde at det aldrig lykkedes at være i nærheden samtidig med at de var på.
 

Er der andre end Doc Jekyll og Studine ... der har en anmeldelse ???  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i lørdags, kommunikation via mail, meget hurtigt respons med svar....

Alt foregik som trådstarter har skrevet, jeg er tilfreds, også selvom det var mange penge, men hvad er alternativet i århus pt ?

hvis jeg tager en halv time hos en østeuropæer til samme pris, vil jeg blive smidt ud alligevel efter et kvarter, min erfaring er der at sex bare skal overstået hurtigst muligt.

 

Så min konklusion er at pigen var dejlig, parret var behagelig, lidt dyrt med jeg fik hvad jeg trængte til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og kvalitet hører vel sammen. Nogle er til discount og andre vil have kvalitet, det er jo smag og behag og kan begge være lige rigtige. De mænd der har besøgt parret har jo alle fået en god oplevelse, så de må have fundet kvalitet :-P

Jeg går personlig også selv efter kvalitet, så hellere spare lidt op, mit liv er for kort til dårlige oplevelser. 

God dag derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der syntes det er for dyrt, er det meget nemt: bare lad være med at besøge hende.
Nogen er til en billig buffet i Føtex med masser af mad, og nogen går på Noma istedet.

Fantastisk koncept i øvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rubert: Pris og kvalitet hører ikke nødvendigvis sammen. Du har ret så langt at hvis man absolut skal have sex med en dansk pige så er prisen oftes rigtig høj. Dog findes der udenlandske piger som leverer en ganske fin service til en helt anden pris. Kigger man syd for grænsen, Berlin f. eks. er det også en helt anden pris og der er kvaliteten bestemt også høj.

Jeg forstår ikke dem der brokker sig over at prisen bliver diskuteret. Som med alle andre services handler det om både pris og kvalitet. 4000 i timen er en høj pris, måske er det alle pengene værd for nogen, men det ændrer da ikke på at det er en høj pris :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Deep69 skrev, for 1 time siden:

Rubert: Pris og kvalitet hører ikke nødvendigvis sammen. Du har ret så langt at hvis man absolut skal have sex med en dansk pige så er prisen oftes rigtig høj. Dog findes der udenlandske piger som leverer en ganske fin service til en helt anden pris. Kigger man syd for grænsen, Berlin f. eks. er det også en helt anden pris og der er kvaliteten bestemt også høj.

Jeg forstår ikke dem der brokker sig over at prisen bliver diskuteret. Som med alle andre services handler det om både pris og kvalitet. 4000 i timen er en høj pris, måske er det alle pengene værd for nogen, men det ændrer da ikke på at det er en høj pris :)

Nu var det heller ikke selve det at kommentaren om prisen der var høj vi bed mærke i. Men når man siger at en pris er "hamper" så mener jeg at man tillægger det noget negativt . Og negative udtalelser kan man kun komme med hvis man selv har prøvet det omtalte !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...