Hop til indhold
nixotoo

Katja - fra Bryggen

Recommended Posts

Gents,

Though sweet Katja has been reviewed many times I decided to make a new review.

Met her late last night and what an fantastic experience!!!  - she is truly unique and her body is like a 20 year old , her mind and service is like a naughty girlfriend with twist of real conversation and she is fun!.  I spent nearly 2hours with her.  The act itself was probably the best I have tried ever and since it was late she "let go" and also fully enjoyed it twice. :)  (read proud)  my many years of training specialty in french came in handy.  and she is tight christ, she is tight. :)

Honestly i want to keep her for myself but i know that is is ludicrous :)  but my god she is fenomenal. 

Her: 10

place 10

act 10

will I come back - again and again

/Nix

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Er din pc sat op til google translate, for din anmeldelse er på engelsk og jeg mener da, du plejer at skrive dansk;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 11 timer siden:

haha! - nej - men syns da Katja fortjente at kunne læse anmeldelsen - derfor engelsk...

Men nu skriver du vel anmeldelser for vores skyld og ik for katjas?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
AlfaN skrev, for 7 minutter siden:

Men nu skriver du vel anmeldelser for vores skyld og ik for katjas?

Hvad får dig til at tro det?  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 10/1/2016 at 09:54:

Men nu skriver du vel anmeldelser for vores skyld og ik for katjas?

alles skyld... anyway kan alle vel læse engelsk nu om dage...  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 18 timer siden:

alles skyld... anyway kan alle vel læse engelsk nu om dage...  ?

Nu er det jo et forum for brugere og ikke et forum hvor en gp skal læse hvem og hvad der bliver skrevet. Så personligt syntes jeg det er tamt at skrive på engelsk, for at være sikker på gp kan læse med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 20 timer siden:

Nu er det jo et forum for brugere og ikke et forum hvor en gp skal læse hvem og hvad der bliver skrevet. Så personligt syntes jeg det er tamt at skrive på engelsk, for at være sikker på gp kan læse med. 

hmmm okay, men så lad være med at læse mine indlæg - for det bliver ikke sidste gang jeg skriver på engelsk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...