Hop til indhold
Guest Olliver

Jessie sex sydjylland

Recommended Posts

Hey

Jeg har fuldt lidt med på sidelinjen omkring hende her Jessie. Da der ikke rigtig kom nogle svar / anmeldelser, mødtes jeg med hende "ubeset" (plejer ellers altid at læse anmeldelser her).

Det var en super oplevelse. Klart en af de bedste GP jeg har mødt (og jeg har mødt mange :-/ ) .

Det første indtryk når man ser hende er, at hun ser godt ud. Lækker krop og smukt ansigt. Hun kigger lidt genert i starten. På en charmerende måde. Lidt svært at beskrive, men på mig virkede det flirtende ... Men tag ikke fejl af det uskyldige look!! På et lagen er hun fantastisk. Nærværende og i den grad til gensidig fornøjelse.

Det var en meget positiv GP / GFE oplevelse. Sådan en af dem, hvor jeg efterfølgende havde et bredt smil på i bilen. Det hele gik ligesom op i en højere enhed. Sød og åben pige, der var nem at snakke med..Flot ansigt, lækker krop. Nærværende GFE sex, med dejlige pirrende kys. Whats not to like? ;-)

https://annoncelight.dk/showad/214819

 

Redigeret af detborendex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...