Hop til indhold
HypnoWrestler

Søger erotisk blid brydning med kvinde

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg har nu brugt rigtig lang tid på at forsøge at finde en partner (hunkøn) til at dyrke en af mine største fantasier som er erotisk brydning / wrestling. Dog uden held og det virker nærmest umuligt at finde her i DK.

Er der nogen der ude der kan hjælpe eller kender til hvem det yder denne service?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred

Hejsa

Jeg tænder også i den grad på erotisk brydning i den blide ende af skalaen. 

Jeg har nu besøgt en håndfuld glædes piger og min erfaring er at de har meget svært ved at forstå hvad der menes med en erotisk brydekamp. Og det er også mit klare indtryk at det er vanskeligt at skrive sammen med pigen på forhånd om det. Igen fordi det for mange er ukonkret og kan være mange ting. Eller at hun frygter at få ondt  

Er det blid dominans man ønsker eller et rollespil.

Det jeg selv fortrækker det er at jeg under legen bliver domineret er en fræk pige. Det kan være at hun klemmer mig med benene, facesiting eller at hun tager rundt om min hals.

Men jeg har indtil videre kun fået delvist opfyldt min fantasi.

Men jeg tror det er vigtigt at man finder en pige, hvor der er stor gensidig tillid, som er bygget op over flere besøg.

Og jeg har heller ikke fundet den perfekte partner til legen i det sydjyske :-(

Kender du følgende liste over wrestler som rejser i Europa og også kommer til DK

http://www.wb270.com/travelEur.htm

God aften

Hilsen

Fred

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...