Hop til indhold
martin.b

Aalborg/Nørresundby - Hård massage

Recommended Posts

Der findes rigtig mange steder i Aalborg hvor man kan få thai massage. Nogle steder bliver man sølet til i babyolie for så bagefter at få det fordelt. Ud over kroppen med blød hånd. Andre steder bliver der virkelig gået til makronerne, så det kan mærkes.

Jeg vil her komme med min liste over hvor man kan få en god og hård thai massage. Jeg ved ikke om pigerne har hjemmeside så listen er uden links.

Kumpruegsa Thai massage, Thistedvej 73 Nørresundby. Har en massør på 50-55 år. Hun har det jeg kalder for magiske hænder. Hun kan kurere selv de værste skavanker. Efter massagen bliver vasket af. På min skala hun karakteren 5 ud af 5. Der er også andre massører det sted som jeg ikke er særlig imponeret over.

Wat Pho Thai-Massage, Vesterbro 117 kld. Nørresundby. Massøren er Ca. 45 år. Hun giver en god og hård massage er man ikke til det så find en anden. På min skala får hun karakteren 5 ud af 5. Der er mulighed for Hj.

Rosen velværecenter, Sjællandsgade 46 aalborg. Der er flere massører tilknyttet. Min favorit hedder Pøj hun giver en rigtig god massage, de andre synes jeg føles som at få massage af en flue. Pøj får karakteren 5 ud af 5.

Velværecenter Priorgade 1 Aalborg. Sød lille thaikvinde med godt humør. Giver en god og hård massage. Hun får karakteren 5 ud af 5. Der er mulighed for Hj.

Alle fire steder er der mulighed for parkering indenfor rimelig gå afstand.

Der er sikkert flere steder i Aalborg og omegn hvor massagen kan fås hård. Jeg vil i så fald gerne høre om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aalborg Thai-Sportsmassage:

Hun kan godt massere. Absolut. Selve massagen er efter min mening rigtig god - ville gerne skrive "den bedste i landsdelen", men der er vist for meget jeg ikke har prøvet til at jeg kan udtale mig om det. Men hun ligger i den bedste del af feltet.

Nogen gange er hun i et vældigt humør, andre gange nærmest sur. Måske overgangsalder? Kunne godt passe. Som regel er humøret dog fint nok.

Der er mulighed for HJ og dette kan ende med at være virkelig godt men også røv og gulvsand. Jeg tror det afhænger af dagsformen.

Kan da sådan set godt forstå at hvis der er givet hård (OG GOD - det skal huskes) massage i en time for ikke ret mange penge tror jeg ikke hun synes det er sjovt at stå og bruge flere kræfter på at rykke i ret lang tid. Så er det bare med at blive færdig i en fart. Ellers bliver de små arme og hænder alt for trætte.

Der er nogen gange en sød ung "hjælper" på stedet, og i så fald kan du forlade stedet og føle at du har været virkelig heldig med din "overall oplevelse" selvom massagen ikke har været spidskompetencen.

Men uanset hvem: Massage og max. et HJ er hvad der ydes på stedet.

Generelt: Et OK fint sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden været der en del gange, men er aldrig stødt ind i hjælperen. Kan du fortælle lidt mere?

Ellers er jeg enig i, at det er en god massage der gives. Jeg har aldrig oplevet hende sur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordforfjorden skrev, den 10/03/2016 at 18:29:

Hvordan rater du Aalborg Thai-Sportsmassage i vejgård? 

Jeg vil give hende 4 stjerner.

Hun ligger bestemt i den bedre ende af skalaen, men der er andre thai massage steder hvor jeg synes jeg får mere valuta for pengene.

Så nævnte splasher noget om en yngre hjælper. Nu er jeg ikke helt opdateret mht sportsmassage i Vejgaard, men for et års tid siden eller mere havde hun en ung kækker sag der hjalp til, men det gik i sig selv igen fordi den unge blev lidt ustabil i forhold til at møde ind når kunderne var der. Hendes massage vil jeg give 3 stjerner til gengæld sprang hun skalaen hvad angik udseende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

hej jeg har også prøvet det sted har aldrig mødt hendes unge hjælper hun er nok et andet sted nu de har det med at skifte rundt  men hen er ikke den flotteste massage kvinde med hun er meget godt og hun giver altid et handjob og man kan også få samleje mod en merpris men det har jeg så ikke prøvet føler ikke det er nødvendigt men god massage pænt sted og meget rimeligt i prisen også billigere end mange andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wat Pho Thai-Massage, Vesterbro 117 kld ligger på Aalborg siden

men sjovt du nævner at du kan få en hånd trold , de gør meget ud af , at du ikke få får sex hos dem

har fået hård massage der nogle gang , man skulle tro hun er tidligere bager , hun kaster næsten en rund som en franskbrøds dej

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen1999 skrev, den 11/06/2016 at 22:52:

Wat Pho Thai-Massage, Vesterbro 117 kld ligger på Aalborg siden

men sjovt du nævner at du kan få en hånd trold , de gør meget ud af , at du ikke få får sex hos dem

har fået hård massage der nogle gang , man skulle tro hun er tidligere bager , hun kaster næsten en rund som en franskbrøds dej

 

 

Det har du ret i.

Der skulle retteligt have stået Vesterbrogade nummeret er jeg ikke sikker på Men det er i kælderen på venstre side når man kommer fra broen og køre hen mod Føtex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin.b skrev, den ‎04‎-‎12‎-‎2016 at 11:17:

Det har du ret i.

Der skulle retteligt have stået Vesterbrogade nummeret er jeg ikke sikker på Men det er i kælderen på venstre side når man kommer fra broen og køre hen mod Føtex.

det er Vesterbrogade nr. 6 i Nørresundby

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...