Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser dejlig ud og ved faktisk ikke om Daisy Club ønsker ekstra betaling for DT og anal.

Det tænker jeg at de nok gør men jeg ved ikke hvor meget eller noget. Meget gerne give lyd hvis nogle ved mere end os andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Ringede og spurgte... 900 for en halv time, 1300 for en hel, +500 for anal og +200 for deepthroat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Fristelsen blev for stor, har bestilt tid. Vender tilbage med de slibrige detaljer, 'en det lyd på miss daisy som om der var rimelig fri leg, håber ikke hun skuffer og vil have dilleren ud af numsen igen efter et par minutter som hos den sidste gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var sammen med Apple her forleden. Udemærket GFE med en sød, villig pige. Standard Daisyclub behandling. Jeg synes billederne virker lidt shoppede og med et par år og et par kg på bagen, men hun er såmænd pæn nok. Fik 1/2 time til 900 kr., så kan ikke udtale mig om anal/DT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk..

Troede lige med den overskrift det havde noget med lanceringen af nummer 7 at gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...