Hop til indhold
Guest Gæsten

Bee er kommet nord på

Recommended Posts

Frederiksværk er en mindre by på jernbanen mellem Hillerød og Hundested - men hvad hun laver lige netop der??? Lad os håbe, at hun flytter til mere civiliserede omgivelser - for lækker er hun jo:

627144_large.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knaldperlen skrev, for 9 timer siden:

Frederiksværk er en mindre by på jernbanen mellem Hillerød og Hundested - men hvad hun laver lige netop der??? Lad os håbe, at hun flytter til mere civiliserede omgivelser - for lækker er hun jo:

627144_large.jpg

Kunne være man skulle kigge forbi, når man nu bor lige i nærheden :-D for ja hun ser da yderst dejlig ud :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu der er en broder her der besøger Bee i Fredriksværk, kan I så ikke være rare at spørge om hun kommer tilbage til Københavnsområdet? Jeg vil fandme gerne have en tur med hende, men det er en lang køretur til Fredriksværk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 timer siden:

Så får de gutterne på Stålvalseværket lidt hygge :-D

de har også haft det svært i mange år, så jeg under dem det bedste :-D

 

Gutterne på stålvalseærket må da have rigeligt med varme :-) og efteråret er ved at sætte ind her i Kbh. Ok da jeg førstegang lige læste, at det nu var i Frederiksværk så var tanken, at hun må få udbetalt bonus fra færdselspolitiet for det kommer til at give men masse trafik og fartbøder :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Uden at bede om adressen, men cirka hvor i Frederiksværk, boede der i min barndom, det var et hul i jorden og vil gerne have en god grund til st tage derop og hvis det er i den rigtige location møder jeg ikke min familie og venner, der vil undrer sig over at jeg er i byen uden at besøge dem....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

Uden at bede om adressen, men cirka hvor i Frederiksværk, boede der i min barndom, det var et hul i jorden og vil gerne have en god grund til st tage derop og hvis det er i den rigtige location møder jeg ikke min familie og venner, der vil undrer sig over at jeg er i byen uden at besøge dem....

Kan sige dem på værket ikke har langt når de har fri ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi.Tror ikke hun kan levere en dårlig oplevelse. Hun er serviceminded og har en skøn krop og et dejligt smil.

Stedet er dog så diskret at det er svært at finde. Pænt bad og i det hele taget en gentagelse værdig.

Bee er i samme klasse som Dya. She goes all in for at du skal få en særklasse oplevelse.

God fornøjelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i overvejet at i måske har været for ivrige med at besøge hende og at hun er taget på rekonvalescens på landet? :-D:-D:-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubbi skrev, den ‎04‎-‎10‎-‎2016 at 23:07:

Hvorfor står der jeg er ny bruger? Har været med længe.

Antal af indlæg ikke tid !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...