Hop til indhold
kortehansen

Luxus Babes Anabel Vesterbro

Recommended Posts

Så kom Anabel og Ramona igen til Danmark, hvilket jeg grundet flere gode oplevelser ved deres sidste besøg havde glædet mig til (en med Anabel alene, en med dem begge, og en med Ramona alene). Egentlig havde jeg tænkt mig at besøge Ramona i mandags, men det var ikke muligt.  Det gjorde egentlig ikke så meget da jeg på forhånd vidste at jeg ville komme til at besøge dem begge under deres visit i Danmark og Anabel havde tid til at se mig.

Det skal siges jeg at jeg efterhånden har besøgt Anabel et par gange og derfor er der en dejlig uformel atmosfære som jeg godt kan lide når jeg besøger hende. Hun undskyldte meget at hun ikke kunne byde mig andet end vand da jeg kom op i lejligheden men telefonerne havde ringet lige siden hun fik sin annonce op og hun havde ikke været på indkøb endnu. Men nu var det jo hende jeg var kommet for at nyde så det gik nok sagde jeg.

Denne gang blev det til en time uden noget ekstra services. Der er lidt lavvande i kassen og der skulle også være til et besøg hos Ramona. Jeg havde en rigtigt fin time med Anabel der startede ud med at jeg gav lidt opmærksomhed til hendes ”floresita” hvilket tydelig var påskønnet, og tænkte op for et dejligt blowjob og efterfølgende knalden. Da jeg ikke har nogen derhjemme der kan have problemer med mærker på min krop så blev der nappet lidt undervejs og det var et dejligt passioneret besøg. Det blev så først gang jeg ikke havde anal med Anabel under et besøg, det manglede egentlig ikke undervejs, men forhåbentligt kan jeg rette op på det næste gang for det er bestemt anbefaling værdigt. Anabel er bare dejlig at være sammen med, og det bliver bedre hver gang man besøger hende, her påskønnes repeat business ihvertfald når der er god kemi hvilket jeg bilder mig selv ind vi har. 

Efter akten skulle jeg til at tage tøj på, men fik at vide nu skal vi lige slappe lidt af sammen først. Det var dejligt at ligge og småsnakke lidt med Anabel om løst og fast.  Der var uden tvivl gået mere end en time da jeg igen stod på gaden. Hvor meget vi havde brugt på sex og hvor meget på snak ved jeg ikke, men jeg var super godt tilfreds. Faktisk fik hun mig til at komme så hårdt og godt at jeg her fire dage senere stadig føler mig veltilfreds, hvilket i sig selv er en præstation.

Kommer jeg igen? Uden tvivl! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i dag efter de gode anbefalinger 

Det er jeg rigtig glad for - for hun og Nina rejser meget snart .......

Hun levede helt op til de høje forventninger, en smilende, glad og naturlig tilgang..... man slapper af og lader sig fører med, hun kan nogle finter der overrasker 

Hun kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kortehansen man bliver da helt fristet ;)... mit problem er bare at der den sidste måned (og forsat) er såååå mange lækre GP'er i københavn, så det er svært at få plads til dem alle i kalenderen. Jeg må sige at niveauet i DK er sky højt i DK for tiden (hvis man altså finder de rigtige) - wauw! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er BÅDE super lækker og super sød. Hvis bare det var gratis - men så havde køen nok været så lang at det kunne være ligegyldigt. Hun er sammen med Salma fra Brasilien mine 2 stjerner. MUMS.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 3 timer siden:

Ja hun er BÅDE super lækker og super sød. Hvis bare det var gratis - men så havde køen nok været så lang at det kunne være ligegyldigt. Hun er sammen med Salma fra Brasilien mine 2 stjerner. MUMS.

 

Må sige at Salma også har stået på min liste længe, men vidste at Anabel snart kom igen så har holdt lidt igen, da hun sammen med en nu stoppet pige er blandt mine yndlings oplevelser. Og hun bliver bedre hver gang jeg møder hende, hvilket efterhånden er blevet nogle gange. Faldt dog i i sidste uge men blev så i dag mindet om at jeg skulle have ladet være og så taget mere tid med Anabel i stedet... ja ja sådan går det. Forhåbentlig får jeg overtalt mig selv til at jeg har tid til en hyggestund mere med Anabel inden hun rejser igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...