Hop til indhold
gylon81

sexlegetøj

Recommended Posts

Hej gylon81

Jeg gad godt prøve gyngen men ellers har jeg nogle dildoer jeg leger med selv. Måske man skulle besøge en Sexshop og lige få styr på det nyeste :P

God Regnvejrsdag til dig :-)

Kh

StudineMILF :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Er i klar ? 
Gav vide hvor lang denne her tager at skrive, kl er nu 9:23 

Gulvmåtte
Jeg har slige - læder tæppe, der hænger i 4 kæder, ned fra loft, man ligger lidt a som i en gynækolog stol 
Der er dildo kuffert -  lidt over 30 dildo + 3 mini samt påspænddildo 
Der er mancheter, til både hænder og fødder, samt halsbånd. 
Bondage bælte. 
Maske og bild-folds
Reb, gabilehager, blæk sprutte og ben-spreder 
3 gag -  2 af dem lukket og 1 er åben  
De er pt ikke fremme, dørstopper
Dvs klemmer
Sugkopper til brystvorterne 
Pt 2 flakser champagne 
Slagrebskaber - nogle tawse, bløde opvarmnings pisker, læder pisker, pisk med snerter af reb, ride pisker, hvis nok 4 spanskrør ( en anden vild fætter, jeg ikke kan huske navnet på ) 
Sætte til gammeldags opdragelse - tæppebankeren, gammeldags spanskrør, gl. hårbørste, livrem, træbøjle, træ grydeske, gl. træ lineal
2 pirrings-hjul
Fin til-behøver til urinsex - bakke med kande og vinglas.
Stearinlys ikke kun til hygge pynt og varme i værelse, men også til totur 
cigaretter og lighter til totur ( Pt kun 2 gæster der må bruges lighteren ) 
Nåle til totur på fx ballerne 
Hunde vandskål med hunde halsbånd og dertil snor 
Sound ( 3 stk de er til mit urin rør ) 
Der gummi hansker, glide creme, kondomer

Det der ikke ses, fx til før eller efter et besøg, 
Intimbrusehovede 

Nu er kl 10.12 :)

Og mon ikke man har glemt 1 eller 2 ting :)
Redigeret af Kinky Jill
afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Pyha det lidt for kinky til mig det der :wacko:

Er godt nok med på mange ting men tror jeg holder mig til DEN BLIDE AFDELING :P

God fornøjelse med det smukke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, 1 time siden:

Er i klar ? 
Gav vide hvor lang denne her tager at skrive, kl er nu 9:23 

Gulvmåtte
Jeg har slige - læder tæppe, der hænger i 4 kæder, ned fra loft, man ligger lidt a som i en gynækolog stol 
Der er dildo kuffert -  lidt over 30 dildo + 3 mini samt påspænddildo 
Der er mancheter, til både hænder og fødder, samt halsbånd. 
Bondage bælte. 
Maske og bild-folds
Reb, gabilehager, blæk sprutte og ben-spreder 
3 gag -  2 af dem lukket og 1 er åben  
De er pt ikke fremme, dørstopper
Dvs klemmer
Sugkopper til brystvorterne 
Pt 2 flakser champagne 
Slagrebskaber - nogle tawse, bløde opvarmnings pisker, læder pisker, pisk med snerter af reb, ride pisker, hvis nok 4 spanskrør ( en anden vild fætter, jeg ikke kan huske navnet på ) 
Sætte til gammeldags opdragelse - tæppebankeren, gammeldags spanskrør, gl. hårbørste, livrem, træbøjle, træ grydeske, gl. træ lineal
2 pirrings-hjul
Fin til-behøver til urinsex - bakke med kande og vinglas.
Stearinlys ikke kun til hygge pynt og varme i værelse, men også til totur 
cigaretter og lighter til totur ( Pt kun 2 gæster der må bruges lighteren ) 
Nåle til totur på fx ballerne 
Hunde vandskål med hunde halsbånd og dertil snor 
Sound ( 3 stk de er til mit urin rør ) 
Der gummi hansker, glide creme, kondomer

Det der ikke ses, fx til før eller efter et besøg, 
Intimbrusehovede 

Nu er kl 10.12 :)

Og mon ikke man har glemt 1 eller 2 ting :)

pænt udvalg de pinewheels er de ens eller er det et enkel og et brædere fantastisk redskab specielt sammen med blindfold og mindfuck men mangler min favorit Violet Wand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
StudineMILF skrev, 1 time siden:

 Pyha det lidt for kinky til mig det der :wacko:

Er godt nok med på mange ting men tror jeg holder mig til DEN BLIDE AFDELING :P

God fornøjelse med det smukke :-)

Takker og jeg nyder at været en af de få på min plan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

fuuuuck en liste @Kinky Jill Ved snart ikke om man skal være tændt eller løbe skrigende bort :wacko: :D ender nok med det sidste :P Min smertetærskel er blevet testet tilstrækkeligt syntes jeg ;)

Slet ingen mænd der har legetøj??
Fik en Tenga 3d af en veninde, med tilhørende instruktions time(r) lækkert legetøj til mænd :D alene eller sammen med hende.

En sex gynge er på listen af ting jeg godt gad prøve lege med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
jonnyjazz skrev, for 53 minutter siden:

pænt udvalg de pinewheels er de ens eller er det et enkel og et brædere fantastisk redskab specielt sammen med blindfold og mindfuck men mangler min favorit Violet Wand

Mange takker :)
Pinewheel
 den ene er med et hjul & den anden er med 3 hjul. 
Og de må kun bruges på mig, da alt mit intime legetøj er personligt.
Domina andre der bruger pinewheel skal steril  rengøre dem i mellem hver slave.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Tass skrev, for 9 minutter siden:

fuuuuck en liste @Kinky Jill Ved snart ikke om man skal være tændt eller løbe skrigende bort :wacko: :D ender nok med det sidste :P Min smertetærskel er blevet testet tilstrækkeligt syntes jeg ;)

Slet ingen mænd der har legetøj??
Fik en Tenga 3d af en veninde, med tilhørende instruktions time(r) lækkert legetøj til mænd :D alene eller sammen med hende.

En sex gynge er på listen af ting jeg godt gad prøve lege med :P

Ha ha :-D Bare rolig du tager fejl , alt mit legetøj er til pirring, opdragelse og totur på mig. Det er mig der er slaven og elsker at behage en Herre, nyder at blive brugt og elsker smerten blandet med kinky lege :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Tass skrev, for 19 timer siden:

fuuuuck en liste @Kinky Jill Ved snart ikke om man skal være tændt eller løbe skrigende bort :wacko: :D ender nok med det sidste :P Min smertetærskel er blevet testet tilstrækkeligt syntes jeg ;)

Slet ingen mænd der har legetøj??
Fik en Tenga 3d af en veninde, med tilhørende instruktions time(r) lækkert legetøj til mænd :D alene eller sammen med hende.

En sex gynge er på listen af ting jeg godt gad prøve lege med :P

Jo der er mænd der har legetøj. Hjemme hos mig er det hele fælles eje, så div. Dildoer bliver brugt både til mig og fruen i huset, vi har også anskaffet os en gynge og skal til den lige sige at det er sku ikke så nemt som man ser på diverse billeder og filmklip. Men det skal nok lykkes en dag. Legetøj er en gave til både alene tid og sammen med andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 1 time siden:

vi har også anskaffet os en gynge og skal til den lige sige at det er sku ikke så nemt som man ser på diverse billeder og filmklip.

Tror der er meget forskel på kvaliteten af de der gynger og hvor godt de kan tilpasses, så de kan bruges i mere end 5 min uden at det bliver ubehageligt for nogen af parterne - så besøg evt. en swingerclub og prøv det af inden køb, så I ved mere om, hvordan de skal være.

For mig ser det ud som om det kan være et problem med dem, hvor kvinden kun hænger i arme og ben og mangler ordentlig støtte i ryggen og om bagen, men jeg har ikke selv afprøvet nogen på den måde - kun oplevet at det hurtigt virkede anstrengt for kvinden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Tror der er meget forskel på kvaliteten af de der gynger og hvor godt de kan tilpasses, så de kan bruges i mere end 5 min uden at det bliver ubehageligt for nogen af parterne - så besøg evt. en swingerclub og prøv det af inden køb, så I ved mere om, hvordan de skal være.

For mig ser det ud som om det kan være et problem med dem, hvor kvinden kun hænger i arme og ben og mangler ordentlig støtte i ryggen og om bagen, men jeg har ikke selv afprøvet nogen på den måde - kun oplevet at det hurtigt virkede anstrengt for kvinden ;-)

Kvaliteten burde være i orden den kostede 2600 kr. Der er både remme til bagen og ryggen, og stropper til hænder og fødder. 

Og det bliver hurtigt anstrengende. 

Også når jeg sidder i den;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2016 at 12:16:

Mange takker :)
Pinewheel
 den ene er med et hjul & den anden er med 3 hjul. 
Og de må kun bruges på mig, da alt mit intime legetøj er personligt.
Domina andre der bruger pinewheel skal steril  rengøre dem i mellem hver slave.  

Nu har jeg jo 10 år indenfor universet  så rutinene ligger nok på plads

men er da ikke noget så dejlig som et pinewheel på en godt opvarmet balle (gære varmet med spanskrør eller tawse) eller når man står blindfoldet og lige inden vejen går i subspace at afsluttningen kommer med pinewheelet enten på de ømme brystvorter eller en opbundet penis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 4 timer siden:

Og det bliver hurtigt anstrengende. 

Ja, og det skulle jo egentligt være det modsatte for begge parter ;-)

Men nogen har måske et link til en de vil anbefale?

Ellers har jeg tænkt på om en gynækologstol var bedre - men den kan man jo ligesom ikke gemme væk i en skuffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Ja, og det skulle jo egentligt være det modsatte for begge parter ;-)

Men nogen har måske et link til en de vil anbefale?

Ellers har jeg tænkt på om en gynækologstol var bedre - men den kan man jo ligesom ikke gemme væk i en skuffe.

Vi har en briks. 

Men jeg har set en anden slags gynge hvor man ligger på et støre stykke læder tror jeg nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Legetøj til pigen som bagefter bliver lidt småsulten...

camsoda-labs-rubgrub-post.jpg

Orgasme fører til...Pizza?

En orgasme tager 10-15 minutter og forbrænder 60-90 kalorier. Et firma i USA har udviklet en dildo som er koblet til nettet, hvor man via en knap når man er færdig med tilfredsstillet kan bestille take-away. Man forprogrammerer sine kreditkortoplysninger og adresse og trykker så på knappen, når man opnår klimax/"kommer".

Firmaet har allerede planer om at udvide med mexicanske og kinesiske retter..:wacko:

camsoda-labs-rubgrub-9.jpg

camsoda-labs-rubgrub-6.jpg

camsoda-labs-rubgrub-setup.jpg

 

https://www.camsoda.com/labs/camsoda-rubgrub/

Den kan dog endnu ikke leveres "a naturel"..

Angelina-Valentine-Big-Cock-007-399x600.

(For interesserede: Modellen som får pizza er Angelina Valentine)

http://www.boobpedia.com/boobs/Angelina_Valentine

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...