Hop til indhold
Idefix

ODENSE - Fræk lækker moden kvinde

Recommended Posts

Jo da Idefix

Der er tale om en polsk kvinde ` omkring 40`, alder er en pudsig ting. Hun kommer til landet engang imellem. Billederne er såvidt jeg kan se, fuldstændig ægte, og jeg kan kun sige hun har den mest fantastiske røv der er set i mands minde, en meget velformet  krop.

Min egen erfaring er et par måneder gammel, men det gør vel ikke noget.

Efter telefonkontakt hvor jeg fik oplyst addresse, mødte jeg op på stedet som var en lejlighed i et 2 etagers rækkehus i nærheden af Rosengårdcentret. det første indtryk var at hendes ansigt tilhørte en kvinde midt eller sidst i 40erne, men helt sikkert køn. Det var da jeg rigigt fik set på kroppen at jeg ikke var i tvivl, jeg bestilte en tur på 30 minutter m gummi.

Som jeg husker det, var det seksuelle en ren fornøjelse, en herlig sutter med masser af øjenkontakt og opmærksomhed på min reaktion, hvorefter jeg mente at det var tiden til at `komme indenfor`, de næste minutter gik over stok og sten i forskellige stillinger, og jeg nød både hendes velformede bryster og især synet af den fantastiske røv der gik frem og tilbage over min pik. Og til sidst,  nå ja, så fyldte jeg gummiet med et udmattet grynt. En note til en broder: Jeg prøvede ikke det græske, som hun også tilbyder (prisen er lidt i det høje feldt for mig) men jeg tænkte på det dengang og en del siden.....

Til sidst en lille snak (jeg havde indtryk af et meget sødt og rart menneske) og farvel .

Hvis jeg skal give karrakter så vil jeg sige at både steddet, kvinden og ydelserne var i absolut top, så klø du bare på Idefix (gi hende lidt doggystyle!)  og vær sød ved hende, hun fortjener det.

Go fornøjelse :-D

Kongdong                                                                   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, jeg vurderer hende til at være ældre end hvad der står i annoncen, det var også hvad jeg håbede på da jeg tog derud, nu er jeg også ofte i Kbh  og jeg synes der er et bredt udvalg af yngre kvinder. Men når vi kommer op i alderen snævrer det noget ind. Jeg tænker at hun er tæt på min Gilf fantasi. Hun er i hvert fald i 50'erne, flot og slank, lidt slap i kødet, men virkelig smidig og fræk, hun var vild med at blive slikket og søgte at nlive gerne slikket i begge huller. Hendes ben var helt tilbage så hendes fødder var ved hendes ører..... det gav god og nem adgang til hendes lækre huller :-)

Det er fordi min svigermor på 70 er smuk og slank, men jeg bil hellere finde en herinde, for at undgå ballade :-)

Redigeret af Albert7
Ingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...