Hop til indhold
spaceman

Går Ikke Så Godt

Recommended Posts

For mig ville den perfekte løsning være en der kom på besøg 2-3 gange om måneden måske en der er frisk på en weekend tur rundt i europa, ingen følelser vi ved begge hvad det handler om så jeg skrev mig op til SD og tænkte de må stå i kø for at komme i kontakt med mig, måske vejer jeg 20kg for meget og er lidt skaldet på toppen men når jeg først får chattet lidt med dem så har min charme gjort de har overgivet sig.

Det var planen.

De 2 jeg har skrevet til, den ene har slettet sin profil og den anden har slettet sit profil billede :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
spaceman skrev, for 3 timer siden:

og tænkte de må stå i kø for at komme i kontakt med mig,

Nej, de får så mange henvendelser at de ikke har tid til at støve de mandlige profiler af - så du er nødt til at skrive en kort besked til dem du er int. i, om at du er int. i dem og at de gerne må se på din profil, dine billeder og læse din velformulerede profil - så de kan vurdere om de vil tage yderligere kontakt med dig.

Så¨vil du få kontakt med de få, der virkelig er int. i din profil - og de 3 - 4 stykker kan du så arbejde videre med - men forvent at bruge måske 100 beskeder frem og tilbage - og så sørg for at møde vedkommende, der vil med på en tour de Europe mindst et par gange, så I er mere sikre på at kunne holde hinanden ud i længere tid.

Men hvis du er så god til at chatte trusserne af pigerne, skulle du måske give alm. dating en chance istedetfor ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg røg på SD søndag, efter nogle års pause. Jeg er blevet kontaktet af to, har skrevet til 4-5 og har en aftale på fredag. Og nej, jeg ligner ikke en million og har heller ikke (helt) en million. Lidt humoristisk tilgang til deres profiltekst så du kan se at du skriver specielt til dem, tror jeg er vejen frem. 

Redigeret af ommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...