Hop til indhold
valter1000

Camgirls

Recommended Posts

Hej

Inspireret af tråden "Camgirls - prostituerede? " kom jeg til at tænke på at det i grunden er sjældent man ser piger der tilbyder dette.

Lidt synd synes jeg, har selv tidligere benyttet mig af det inden Messenger blev opslugt af Skype.

Det er da en nem og risikofri måde for pigerne at tjene lidt.

De sider der findes er sindsyg dyre og man vil billigere kunne besøge en rigtig GP.

Er der ingen af pigerne herinde der kunne have lyst til halv time på webcam?

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en periode været camgirl gennem bureau. Det var frækt nok, men jeg stoppede fordi jeg var utryg ved at vise mit ansigt til folk jeg ikke selv kunne se, og af skræk for, at de ting jeg viste i privat blev spredt ud på nettet. Nu har jeg kun telefonsex, det er også både sjovt og frækt, og meget mere trygt for mig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har en periode været camgirl gennem bureau. Det var frækt nok, men jeg stoppede fordi jeg var utryg ved at vise mit ansigt til folk jeg ikke selv kunne se, og af skræk for, at de ting jeg viste i privat blev spredt ud på nettet. Nu har jeg kun telefonsex, det er også både sjovt og frækt, og meget mere trygt for mig ;-) 

En stor del af de piger der arbejde som cam piger blokere deres land, stat eller region for at kunne se dem. Det ER tabu at arbejde med at smide tøjet og der sidder jo en del og kigger med, som aldrig betaler for et show.

Kendte en rumænsk cam pige som selvfølgelig havde blokeret Rumænien, selvfølgelig for sin egen skyld men ikke mindst også for familiens skyld. Så var der en dag en der genkendte hende og gav sin til kende hvem han var. Hun vidste at han arbejdede i Tyskland og så blev Tyskland også blokeret.

Jeg er ikke bekendt med om denne blokade også gælder alternative netværk, man jeg har da tit tænkt tanken om hvor mange danske piger der sidder og får en lille ekstra indkomst som cam pige, men med DK blokeret ;) Det er dog nok ikke ret mange da der fleste cam piger ikke tjener alverden, men i nogle lande kan det nu alligevel give til en uddannelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 2 timer siden:

Hej

Inspireret af tråden "Camgirls - prostituerede? " kom jeg til at tænke på at det i grunden er sjældent man ser piger der tilbyder dette.

Lidt synd synes jeg, har selv tidligere benyttet mig af det inden Messenger blev opslugt af Skype.

De sider der findes er sindsyg dyre og man vil billigere kunne besøge en rigtig GP.

 

Brug de sider hvor det er muligt at skrive privat beskeder til pigerne. Her vil mange ofte være modtagelige for en forhandling om et skype show, udenom sidernes "private" funktion ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 3 timer siden:

De sider der findes er sindsyg dyre og man vil billigere kunne besøge en rigtig GP.

Det er korrekt at nogen webcamgirls har en højere minutpris end glædespiger IRL og enkelte tjener også virkelig kassen - især dem, der sender på flere kanaler samtidigt , men nu bruger jeg f.eks af og til

http://chaturbate.com/

og der kan du så snart, du har betalt for en hvis mængde tokens, stort set se det meste gratis og lade dem, der vil, spendere tokens på at få pigerne til at hoppe med en ohmibod i fissen ;-) - ellers kan du gå efter de piger, der kun forlanger 6 tokens/minut (ca. 2 - 400 kr./timen afhængig af rabat og medlemskab). Jeg kan godt lide lidt længere sessioner, men jeg har på fornemmelsen at mange af pigerne ikke er vant til sessioner, der varer mere end 5 - 10 min - og så er det jo en begrænset udgift og man kan få råd til en daglig session for måske kun kr. 40,-.

Men f.eks.: https://dkwebcam.dk/

er helt klar alt for dyr og - ikke mindst i en alt for ringe billedkvalitet i forhold til prisen - faktisk en af de ringeste jeg kender + at det f.eks koster ekstra bare af få lyd på :roll:

Men for mange er webcamgirls en billig og nem løsning på et påtrængende problem, hvor de ikke behøver krybe langs husmurene, men kan sidde i fred og ro derhjemme og vælge lige netop den pige, de tænder på - i aften ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 time siden:

En stor del af de piger der arbejde som cam piger blokere deres land, stat eller region for at kunne se dem. Det ER tabu at arbejde med at smide tøjet og der sidder jo en del og kigger med, som aldrig betaler for et show.

Kendte en rumænsk cam pige som selvfølgelig havde blokeret Rumænien, selvfølgelig for sin egen skyld men ikke mindst også for familiens skyld. Så var der en dag en der genkendte hende og gav sin til kende hvem han var. Hun vidste at han arbejdede i Tyskland og så blev Tyskland også blokeret.

Jeg er ikke bekendt med om denne blokade også gælder alternative netværk, man jeg har da tit tænkt tanken om hvor mange danske piger der sidder og får en lille ekstra indkomst som cam pige, men med DK blokeret ;) Det er dog nok ikke ret mange da der fleste cam piger ikke tjener alverden, men i nogle lande kan det nu alligevel give til en uddannelse :) 

Selvom de blokerer deres eget land, indebærer det alligevel en vis risiko. Der er nemlig desværre nogle idioter der filmer den session de har med pigerne og efterfølgende ligger dem ud til fri afbenyttelse på sexsigts som hub. Dermed bliver nogle af pigernes identitet offentlig. Ikke i orden efter min mening, men desværre en risiko de løber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...