Hop til indhold
Slikkeprinsen

Har annonceret på annoncelight

Recommended Posts

Jeg har haft et par annoncer på annoncelight, og fik endelig et svar fra Clara Xxx, og fik tilsendt foto (uden ansigt9 men efter et par mails frem og tilbage var vi enige om en aftlae. men så kom det: "Jeg skal sikre mig at du er seriøs, derfor vil jeg bede dig overføre 500,- til min kærestes mobilpay. Når det er gjort ved jeg at du mener det her lige så meget som jeg gør."

Så hører I fra denne "unge dame"? så skru ikke forventningerne for højt.

Efter jeg svarede at jeg ikke betalte noget forud, stoppede mail skriveriet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg selv glædespige og nårnjeg læser dette indlæg får jeg gåsehud over hele kroppen at man udnytter disse sider til at snyde folk økonomisk er en vandærelse af erhvervet. Jeg er selv en kvinde med begge ben på jorden og masse af "ben i næsen"

Jeg ved med mig selv når jeg går ind i denne branche at man skal være påpasselig og sig selv tro og lytte til sin mavefornemmelser omkring en henvendelse ellers risikerer man en masse bøvl med det. Er man ny..!? JAAH!! Så vil og skal der ske fejl andet ville være mærkværdigt da vi jo alle er nye til alt vi starter ud i. Så gør man en fejl en gang så er man blot uvidende samt uerfaren men gør man gentagelse af første fejl så er man rent ud sagt en imbicil og intollerant individ som Ej egner sig for erhvervet/jobbet. Herved påpeger jeg min pointe i alle henseende indenfor alt hvad der har at gøre med service for et andet menneske som vælger at have tiltro og overlader denne fremmede modpart ansvaret for det betalte emne har en omfattende afklaring og enighed om aftale mellem begge parter. Det skal bare fungerer! Ellers må man finde et andet erhverv. Alle er gode til et eller andet som andre ikke kan. 

Dette med forudbetaling kan have mange forskellige forklaringer fra disse paranoide/usikre/dysfunktionelle, ansvarsløse/skrupelløse stakler som på intet tidspunkt i deres beslutning om at score kassen på liderlige letantændelige lystne mænd så nu er de villige til at benytte alle tænkelige sleske metoder for at opnå maksimal indtjening på at forføre og derefter snyde nærmest "rulle" denne mand som de ved ikke kan anmelde det da størsteparten af vores kære gæster er mænd som er i forhold og de gør det ikke på bedrageriske grundlag men blot af et rent hjerte der endnu pumper og endnu har fantasier, lyster, begæret for udvidelse af sexualiteten. Men partneren enten har lidt smerter som tynger energien, gejsten,fokus, selvværdet, måske mistet kræfterne, fugtigheden what ever it could be..  (dette set/hørt fra min optik og erfaring i min tid som GLÆDESPIGE<3 men disse mænd jeg har mødt har elsket deres kone og jeg har kunne se i deres øjne at de inderligt ville ønske at være ærlige overfor deres elskede men chancen for nedturen eller jalousien hos modparten og muligvis chancen for at miste sit et og alt er for stor at bære så de gør det anonymt, planlagt og samtidig med stor frygt for konsekvensen hvis de opdages. De har alle været nogle smukke væsner, dannede, velduftende og taknemmelige og smilende :D 

Jeg væmmes hver gang jeg læser om en oplevelse hvor der bliver bedt om forudbetaling. Lavere kan jeg ikke forestille mig man kan synke. Der er risici i alle forretninger også indenfor dette. Men for din egen skyld gennemgå annoncerne fra start til slut selvom du måske hader at læse men det kan være brugbart og lette samt mindske brug af din dyrebare tid så Dan dig nogle advarselssignaler i annoncerne, allerede ved første indskydelse du får så gå ud og kig videre. Der ER MANGE smukke, henrivende og skønne ÆGTE GLÆDESPIGER derude som virkelig går all in for deres service og som er troværdige overfor dem selv og deres næste. Tager du så kontakt så vær konkret med din henvendelse om dit ønske med tid, lyst og forventning, lidt data om dig og responderes der ikke med et forståeligt, konkret og naturligt svar så slip allerede der og sig ellers tak og igen kig videre.

der er mange fusere af hvad jeg har ladet mig fortælle og det begriber mig ikke at man kan besidde sådan mindreværdig handling at krænke et andet menneske. Pas godt på jer selv kære brugere af GPer som er sandfærdige derude.. 

 

Beklager den lange roman. Har bare fået nok af alt ødelæggelse og ondskab.. Vi burde alle nære om hinanden noget mere. 

Carpe diem peepz <3

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...