Hop til indhold
scandiccock

Svømmehaller

Recommended Posts

scandiccock skrev, Lige nu:

Vil lige høre meningerne - syntes folk det er forkert at mænd nyder hinanden i svømmehaller. Der er jo andre mennesker omkring og de behøver jo ikke blive generet?

 

Lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
scandiccock skrev, for 22 minutter siden:

Vil lige høre meningerne - syntes folk det er forkert at mænd nyder hinanden i svømmehaller. Der er jo andre mennesker omkring og de behøver jo ikke blive generet?

 

medmindre man taber sæben ved et uheld.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
scandiccock skrev, 1 time siden:

Vil lige høre meningerne - syntes folk det er forkert at mænd nyder hinanden i svømmehaller. Der er jo andre mennesker omkring og de behøver jo ikke blive generet?

 

Mener du som i et homopar, hvor den ene puler den anden i røven? Ja, det er forkert. En svømmehal er en svømmehal og ikke en bøsseklub.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 5 minutter siden:

Mener du som i et homopar, hvor den ene puler den anden i røven? Ja, det er forkert. En svømmehal er en svømmehal og ikke en bøsseklub.

Puleri i røven er også forkert, enig - men der kan være flirten eller berøring.. Tror generelt ikke at der udøves idag i det hele taget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er "okay" dreng & pige kysser, kærtegner, knalder og/eller andet i kærtegnets tegn, om det er offentlige steder eller mere diskrete stede uden for hjemmets fire vægge, er det også "okay" folk af samme køn, mand & mand, kvinde & kvinde gør det...

Der er ingen forskel, og synes man det, er man diskriminerende! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
scandiccock skrev, for 8 timer siden:

Puleri i røven er også forkert, enig - men der kan være flirten eller berøring.. Tror generelt ikke at der udøves idag i det hele taget. 

Flirten, berøring, en lussing og the walk of shame, med mindre at der er enighed i at røre ved hinanden :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 8 timer siden:

Der er ingen forskel, og synes man det, er man diskriminerende!

OK - så er jeg diskriminerende og vil gerne have mig frabedt at overvære at 2 mænd kysser hinanden mm. i de svømmehaller, jeg besøger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
scandiccock skrev, for 10 timer siden:

Vil lige høre meningerne - syntes folk det er forkert at mænd nyder hinanden i svømmehaller. Der er jo andre mennesker omkring og de behøver jo ikke blive generet?

 

Hvis man dyrker sex i svømmehallen er det ikke i orden, uanset om man er homo eller hetro. Hvis man bare viser at man er glad for hinanden er det helt ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der pludselig står en mand og spørger om jeg vil med ind i saunaen og hygge lidt, så kan det godt være at jeg liiiige strammer korkbæltet op en ekstra gang og tager mine badeluffer og går.

Hvad andre mænd foretager sig i det skjulte kommer ikke mig ved, og fint nok hvis de kysser hinanden ude i hallen - men hvis de er ved at snave hinanden i gulvet, så er det nok lige i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

To mænd vel tillade sig at gøre det samme en mand og kvinde gør i en svømmehal.
Kan ikke se hvad forskellen skulle være.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
scandiccock skrev, den 27/9/2016 at 22:46:

Vil lige høre meningerne - syntes folk det er forkert at mænd nyder hinanden i svømmehaller. Der er jo andre mennesker omkring og de behøver jo ikke blive generet?

 

Samme regler uanset kønnene på de involverede. Så to mænd er ligesom en mand og en kvinde. Eller to kvinder. Eller kombinationer af flere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...