Hop til indhold
Vikingekongen

Smukke Milla - Still the Best

Recommended Posts

Kære alle

Efter GB'et hvor det var første gang jeg mødte Smukke Milla, kunne jeg ikke få denne pragtfulde kvinde ud af hovedet :x så glæden var stor og forventningen ligeså til at møde hende igen - Ankom og blev mødt med et stort smil og kæmpe kys - det drønede lige i mellemgulvet. !

Smukke Milla er og bliver bare så meget fræk sex, GFE - man mærker intensiteten hele tiden og når hun stirrer på en med de flotte knitrende grønne øjne samtidig med at lydniveauet stiger - så er det sgu svært ikke at smile og føle sig som en lille tyr :-D

Lage mærke til at vinduet stod åben. Og tænkte for mig selv "håber sgu hun lukker det" ;-).

Det blev også gjort, og såååå - selve samværet var lige så pragtfuld og frækt som jeg havde håbet på - ja, lidt mere tim

Vi kom omkring i Europa indtil jeg måtte overgive mig til det bedste franske menukort.

Hun er samtidig hamre intelligent og bare kanon at være sammen med - fik en kop kaffe og vi sludrede lidt inden det blev tid til farvel.:?

Milla er sgu en stensikker vinder i min optik - dejlig dansk, flot og ikke mindst både profil og billeder passer !:-)

Så kære svende - fornægt jer ikke hendes selskab - men pas godt på hende ....ellers vil Vikingekongen drage på togt og "Hunt you Down" 8-)

Kære Milla - hvis du læser dette, så kys herfra, Glæder mig til vi ses igen :x 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla

Amen for hulan.. Sikke en anmeldelse søde.. :-D

Jeg bliver helt forlegen og sidder nu med de rødeste kinder. Af hjertet TAK for et vidunderligt besøg. Det var helt fantastisk :-P

Kys M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...