Hop til indhold
Liv

Søge på navne på tre bogstaver

Recommended Posts

Jeg har spurgt om det før, men uden at få svar, så nu prøver jeg altså igen ;-) Er det muligt at lave søgefunktionen om, så man kan søge på navne på tre bogstaver? Det er lidt surt at hedde Liv, når ingen kan finde anmeldelserne om mig :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej Liv!

Jeg syntes Liv er et flot navn og beklager at jeg har overset dig mht. til det. Der er dog også en Ida eller to der har samme problem. Jeg skal se om jeg kan gøre noget ved det. Det kommer i hvert tilfælde på listen.

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Det er lidt surt at hedde Liv, når ingen kan finde anmeldelserne om mig

Man skal bare google dig (liv + eroguide) istedetfor ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Vildmand skrev, Lige nu:

Dæleme surt at hedde Ib

Der skal også nok være nogen der hedder "Ø" - selvom det nok kun kan være et kælenavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Der skal også nok være nogen der hedder "Ø" - selvom det nok kun kan være et kælenavn.

Joooo...Don-Ø  skulle ikke undres at florere her, gammel gris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Jeg har spurgt om det før, men uden at få svar, så nu prøver jeg altså igen ;-) Er det muligt at lave søgefunktionen om, så man kan søge på navne på tre bogstaver? Det er lidt surt at hedde Liv, når ingen kan finde anmeldelserne om mig :-(

ja de skulle vide hvad de går glip af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Man skal bare google dig (liv + eroguide) istedetfor ;-)

Jep, men det er desværre ikke alle brugere af sitet, der ved det. De kigger her og tænker, Nææ, hende Liv får vist aldrig besøg.... Og så besøger de én der hedder AmaliePhillippa i stedet :-(;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 10 minutter siden:

De søgefunktioner der er på dette forum er efter min mening generelt hovedløse

Jeg synes nu det fungerer udmærket, bortset fra det med min. 3 bogstaver - sikker på du har prøvet den udvidede søgefunktion ?, hvor man f.eks. kan søge på forfatter - den bruger jeg meget, når jeg skal finde mine egne indlæg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 27 minutter siden:

Jep, men det er desværre ikke alle brugere af sitet, der ved det. De kigger her og tænker, Nææ, hende Liv får vist aldrig besøg.... Og så besøger de én der hedder AmaliePhillippa i stedet :-(;-) 

Hvor er din anmeldelse af hende AmaliePhillippa.. hun lyder interessant...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 6 timer siden:

ej.. Jeg valgte med vilje et med tre bogtaver, for at man ikke kunne søge på det :P 

 

Hverken dig eller Liv dukker op når man søger på "god røv" .........og det er da underligt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, 1 time siden:

Jeg bringer lige denne op i toppen igen, i håb om, at nogen snart kan finde mig og andre med små korte navne, uden hjælp fra Google ;-) 

Hej Liv!

Jeg har lige i forlængelse af det jeg har lavet på annoncedelen, undersøgt hvad der skal til for at gøre det samme i forumdelen. Vi skal have ændret nogle centrale serverindstillinger for at kunne få ændret på dette. Pt. har vi ikke helt adgang til at gøre det, der hvor vi har hostning, men det vil vi arbejde mere aktivt på fremover, da der er flere ting det vil gøre godt for. Altså sker der noget. Løsningen er testet af lokalt hos mig selv, og der er det en meget simpel operation, så når vi får adgangen, vil det også hurtigt kunne lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MXF skrev, for 11 timer siden:

I mellemtiden kan man gå ind hos google og skrive "Liv site:eroguide.dk" .

Man kan også læse tråden :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Nu kan jeg finde dig @Liv, og du står ovenikøbet først på listen. Det er et hack af forumkoden, som bliver aflyst af den omtalte serverændring senere. God fornøjelse med at finde vej til hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, 1 time siden:

Nu kan jeg finde dig @Liv, og du står ovenikøbet først på listen.

Funker ikke her:

There were no results for your search. Try broadening your criteria or choosing a different content area.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

Funker ikke her:

There were no results for your search. Try broadening your criteria or choosing a different content area.

Hej @Jernsvinet!

Ja, ok, jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der nok menes søgning i indhold og ikke efter brugernavn. Det er i forhold til brugernavn at ændringen er lavet. Jeg kigger videre på den fulde løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 3 minutter siden:

Hej @Jernsvinet!

Ja, ok, jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der nok menes søgning i indhold og ikke efter brugernavn. Det er i forhold til brugernavn at ændringen er lavet. Jeg kigger videre på den fulde løsning.

Hej Maya

Jeg søgte også på brugernavn, og fik ingen søge resultat. 

Fra mobilen vel at mærke. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...