Hop til indhold

Liv i Køge

Featured Replies

Skrevet

Hej.....;-)

Er der mon nogen der har en anbefaling på Liv i Køge.... Hun ser ret godt ud, og rent geografisk passer hun mig perfekt.... Massage delen er af stor betydning for mig. Har afprøvet Geng Khor i Køge..., og er overhovedet ikke imponeret, men det har måske noget med de evige efter forhandlinger til sidst....

https://annoncelight.dk/showad/193190

Skrevet
FlowerPower skrev, for 4 minutter siden:

Hej.....;-)

Er der mon nogen der har en anbefaling på Liv i Køge.... Hun ser ret godt ud, og rent geografisk passer hun mig perfekt.... Massage delen er af stor betydning for mig. Har afprøvet Geng Khor i Køge..., og er overhovedet ikke imponeret, men det har måske noget med de evige efter forhandlinger til sidst....

https://annoncelight.dk/showad/193190

Der err flere positive anmeldelser og efterlysninger af hende herinde :)  

Redigeret af holstebronx

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, for 12 minutter siden:

Der err flere positive anmeldelser og efterlysninger af hende herinde :)  

Tak..., fandt hende.... Ikke ved, at søge på navnet, men på hendes nr. 193190.... Underligt, men..., fandt hende trods alt... Og lyder som et besøg værd ;-)

Skrevet

Du har ret det er dødsyge søgefunktioner der nu er på dette forum, jeg så din forespørgsel tidligere , begyndte at søge efter min anmeldelse, og nu har jeg brugt ti min. på at finde tilbage til din forespørgsel, men her er anmeldelsen : 

Skrevet

har besøgt liv i Glostrup og i Hvidovre når hun var der og hun er bestemt et besøg værd

Skrevet

Har besøgt i køge en enkelt gang og synes hun er sød.

Skrevet

Skal ikke kunne udtale mig mht. massagedelen, men hun var super sød da jeg besøgte hende for et par år siden :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.