Hop til indhold

Recommended Posts

Normalt læser jeg kun andres anmeldelser, men nu er det min tur til at fortælle om min oplevelse.

Jeg får thai-massage 2-3 gange om måneden. Normalt besøger jeg forskellige steder i Århus området, men i dag kørte jeg til Vejle.

Jeg bestilte tid hos Top Thai Massage på Vardevej 20 da jeg har læst meget godt om dem.

Massagerummet var pænt og rent med en god stemning.

Pigen hed Milk (tror jeg nok) og var vel midt i tyverne. Meget smuk, slank og med store naturlige bryster.

Massagen var fantastisk. Men det tror da' pokker da' hun fortalte at hun har gået på massageskole i Thailand.

Det andet var også fantastisk. Ingen hastværk. Stille og roligt. Det var bare dejligt.

Helt sikkert køreturen værd...og der skal jeg ned igen.

Redigeret af thailandlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også besøgt Milk. ;)

Er ikke helt sikker på navnet, men beskrivelsen af hende er helt korrekt.

B2B...og med de to foran var det bare en nydelse.

Helt naturlige.  8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Probie82 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ny bruger her. Må man spørge hvad standardprisen er?

300kr massage

600 kr massage og en håndtrold

800 kr massage og fransk

1000 kr fuld pakke sex fransk og massage 

alle ovenstående er af en times varighed.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft et fantastisk besøg hos Milk eller hvad hun nu kalder sig :-)

top klasse krop og rigtig fin massage - rigtig sød ung kvinde der sagtens kan klare sig på engelsk og det franske. Virker dog ikke så vild med kys, men det kan selvfølgelig være forskelligt fra person til person. 

godt med et alternativ til den ellers altid skønne Eive :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 11/20/2016 at 21:41:

300kr massage

600 kr massage og en håndtrold

800 kr massage og fransk

1000 kr fuld pakke sex fransk og massage 

alle ovenstående er af en times varighed.

Venligst 8000

Er det kun i sønderjylland at standard for en times massage lyder til at være 400 og fuldpakke 1200-1300 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 3 timer siden:

Er det kun i sønderjylland at standard for en times massage lyder til at være 400 og fuldpakke 1200-1300 ?

Udbud og efterspørgsler / kvaliteter er vel altid det afgørende for pris. Sjælland er tit dyrere 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Efter en lang 'u-frivillig' pause (læs: arbejde og mere arbejde) var jeg i aftes tilbage på Vardevej 20, Top Thai Massage igen.

Jeg havde ikke reserveret en tid. Tog chancen....og blev skuffet. Milk var der ikke. Hun er stoppet med at arbejde og bor nu sammen med sin mand. Øv.

Der var så til gengæld en ny pige. Martina. Hun snakker 0% dansk og kun en lille smule engelsk. MEN hallo da der...hvem har brug for dansk og engelsk når man har så mange andre talenter? :) hvis i forstår hvad jeg mener.

Hun er meget underholdende, men også seriøs omkring sit arbejde.

Nu skrev jeg så pænt om Milk før. Men har glem hende. Martina skal jeg besøge igen. Gentagelsesprocent = 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailandlover skrev, for 13 minutter siden:

Hej

Efter en lang 'u-frivillig' pause (læs: arbejde og mere arbejde) var jeg i aftes tilbage på Vardevej 20, Top Thai Massage igen.

Jeg havde ikke reserveret en tid. Tog chancen....og blev skuffet. Milk var der ikke. Hun er stoppet med at arbejde og bor nu sammen med sin mand. Øv.

Der var så til gengæld en ny pige. Martina. Hun snakker 0% dansk og kun en lille smule engelsk. MEN hallo da der...hvem har brug for dansk og engelsk når man har så mange andre talenter? :) hvis i forstår hvad jeg mener.

Hun er meget underholdende, men også seriøs omkring sit arbejde.

Nu skrev jeg så pænt om Milk før. Men har glem hende. Martina skal jeg besøge igen. Gentagelsesprocent = 100%

Tillad mig at komme med en kommentar.

Jeg mødte Martina første gang hos Top Thai Massage for et par uger siden. Og jeg giver min 'kollega' ret. Dejlig oplevelse. Bedre end Milk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Martina i sidste uge. Skrev og spurgte om det var samme Martina som havde været i Havnegade og ja det var det i følge dem. Men blev skuffet, for de anmeldelser der er fra havnegade tiden var langt fra det jeg mødte. Hende her snakkede italiensk, så personen var vidst den rigtige, men lidt slidt, lidt for meget på maven og så var hun til den passive side i forhold til Ann i Fredericia. Og som mange andre thai'er så regner hun med man kommer efter få minutter uden de skal gøre særligt for det.. og det er bare ufedt i mine øjne. Men bestemt sød og humørfyldt dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...