Hop til indhold

Recommended Posts

Mande6711 skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer 

Faldt over  Adda - det ser for godt ud til at være sandt..... Nogen der har været der ?

Metart model Kimberley B

http://nudemodel.pics/metart/xena-cymbia/

Tror ikke sandsynligheden for at du møder pigen på billederne er stor.

/Francois

 

P.S. Næste gang, post efterlysninger i efterlysnings subforummet, og ikke i anmeldelses subforummet. Jeg har adviseret moderatorerne, så de kan flytte tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps......Hun var mit førstevalg inden at turen gik mod området bag Ålekistevej ;-)   Hun siger at det er hende på billeder men at de er photoshoppede, Det tror jeg ikke på, og hun tåler ikke sammenligning med billeder på annonce ;-)  Hun var ikke dullet op ordentligt,og virkede skarp,spids,irriteret,ikke varm og hjertelig på nogen måde,så er da slet ikke i tvivl om at havde jeg været slap i mine kodeks så havde jeg dunket mig selv oven i hovedet nu,men rar følelse at takke af og farvel ;-) 

 

                                                                                                         Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...