Hop til indhold
Redspet

Og turen går til... Prag

Recommended Posts

Hejsa folkens.

Nogen der har været der fornyligt? Synes der er lidt langt imellem trådende herinde. Har aldrig selv været der.

Men ville egentlig bare lige høre hvad folk vil anbefale af sjove steder. 

Jeg er mest til de steder hvor der ikke er en overflod i turister, de lidt mere hyggelige steder hvor man kan drikke en pilsner med gutterne inden mand for en på opleveren.

Har hørt om http://www.sweetparadise.cz/, men kan det bruges? 

Jeg skal nok komme med en fin beretning når turen er ovre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Redspet skrev, for 8 timer siden:

Hejsa folkens.

Nogen der har været der fornyligt? Synes der er lidt langt imellem trådende herinde. Har aldrig selv været der.

Men ville egentlig bare lige høre hvad folk vil anbefale af sjove steder. 

Må jeg høfligt tillade at henvise til mine tre tråde med en rimelig gennemgang af flere varianter af Prags skønne forlystelser - jeg oplever ikke at de er oversvæmmet af turister på dissee steder, som der ellers er i det øvrige bybillede

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skam læst dem, og takker for de fine beretninger. Meget detaljeret og nu med info som ikke så turistpræget. Men det er nu længe siden det var marts :)

Har skrevet alle stederne ned, så mon ikke det kun kan ende ud i en god tur, selvom den ser ud til at blive udskudt lidt :( ! Er ikke så meget for at tage alene afsted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...