Hop til indhold
amateured

Advarsel - mistanke om misbrug af kreditkort

Recommended Posts

Jeg har to gange været udsat for misbrug af mine kreditkortoplysninger - begge gange 2-4 uger efter besøg hos samme gruppe af udenlandske glædespiger. Kan være en tilfældighed, men det er det eneste tidspunkt mine kort har været ude af syne, nemlig mens jeg har badet hos de pågældende piger.  Så min advarsel er ganske simpel. Tag kun kontanter med ind eller tag pungen (den med kortene ;-)) med i bad, hvis I skal bade. 

Er der andre med samme mistanke????

Del dette indlæg


Link til indlæg
amateured skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har to gange været udsat for misbrug af mine kreditkortoplysninger - begge gange 2-4 uger efter besøg hos samme gruppe af udenlandske glædespiger. Kan være en tilfældighed, men det er det eneste tidspunkt mine kort har været ude af syne, nemlig mens jeg har badet hos de pågældende piger.  Så min advarsel er ganske simpel. Tag kun kontanter med ind eller tag pungen (den med kortene ;-)) med i bad, hvis I skal bade. 

Er der andre med samme mistanke????

Jeg har aldrig en skid med når jeg besøger GP'er , kun de aftalte penge. Af samme grund som overnævnte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Smørhulsbarnet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har aldrig en skid med når jeg besøger GP'er , kun de aftalte penge. Af samme grund som overnævnte. 

Det samme her, det har dog en enkelt gang betydet at nogen brød ind i min bil imens :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug nu jeres sunde fornuft!

Noter de 3 sikkerhedstal under en fiktiv person i jeres telefonbog og krads dem derefter væk på kortet.

Derefter er det slut med andres mulighed for at shoppe på nettet via jeres kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Brug nu jeres sunde fornuft!

Noter de 3 sikkerhedstal under en fiktiv person i jeres telefonbog og krads dem derefter væk på kortet.

Derefter er det slut med andres mulighed for at shoppe på nettet via jeres kort.

Og dermed umuliggør du fx at bruge kortet påvisse hoteller internationalt - kom lige ind i kampen, og tal pænt til folk

Redigeret af den slatne
tilføjet "Visse"

Del dette indlæg


Link til indlæg
den slatne skrev, for 3 minutter siden:

Og dermed umuliggør du fx at bruge kortet påvisse hoteller internationalt - kom lige ind i kampen, og tal pænt til folk

Hvor taler jeg ikke pænt til folk?

Hvad er det for nogle hoteller, du snakker om, jeg bor en del på hoteller i udlandet og har aldrig været udsat for problemer af den art?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer du til Asien, er det gældende på ca 50% af alle hoteller (også med 3-5 stjerner) samt på visse hoteller i sydeuropa.

det samme gælder fx i telebutikker i Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg
den slatne skrev, for 1 minut siden:

Kommer du til Asien, er det gældende på ca 50% af alle hoteller (også med 3-5 stjerner) samt på visse hoteller i sydeuropa.

det samme gælder fx i telebutikker i Thailand

Ok, har som sagt aldrig stødt på fænomenet og kan helt klart ikke se, hvad hotellerne skulle have imod det, med mindre altså at de er ude på at misbruge dit kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, Lige nu:

Ok, har som sagt aldrig stødt på fænomenet og kan helt klart ikke se, hvad hotellerne skulle have imod det, med mindre altså at de er ude på at misbruge dit kort.

hvis et hotel eller andre ikke har en online terminal, kan du jo snyde dem for betalingen ved at oplyse falske cifre - mange bruger det også som sikkerhed hvis at du skulle forlade hotellet med en ubetalt middagsregning

Men lad den ligge der - så vi ikke afsporer tråden mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du virkelig har den mistanke, kan du vel godt fortælle hvem det drejer sig om, eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...