Hop til indhold

3 dejlige tøzer !

Featured Replies

Skrevet

Du syntes lige at du ville gøre opmærksom i 2.tråd i træk på hvor fremragende du syntes dette set up er? 

Eller har jeg overset noget ? 

Skrevet
  • Author

Jeg tænker, at det gang på gang køre af sporet. Ville du godtage, at der sættes ? ved dine opslag ?? Så ja, du har overset noget ! Lad os så komme tilbage til sporet og lade alm. debat foregå under DEBAT !! 

Skrevet

Men poster du ikke dette opslag under events igen for at provokere ? 

Eventet er jo postet 1 gang allerede!!

Skrevet
  • Author
Pikken skrev, 1 time siden:

Jeg tænker, at det gang på gang køre af sporet. Ville du godtage, at der sættes ? ved dine opslag ?? Så ja, du har overset noget ! Lad os så komme tilbage til sporet og lade alm. debat foregå under DEBAT !! 

Så prøver jeg igen ! Netop derfor. Det er ikke en provokation, hvis man ellers gider læse. Debat er under debat. Provokation er når man forsøger at fremkalde en bestemt reaktion. Så når man taler/skriver om andre og nedgøre, er det en provokation. Det er netop det der igen er sket. Så igen, igen, debat under debat og ikke ved annoncer for GP eller andet !! .Som reglerne er herinde !  Har du læst reglerne herinde ?? 

Skrevet

Tænker at det ikke nytter noget at pege fingre, så jeg lukker tråden.

Hohum!

Int

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.