trans.knepper. 9 Skrevet 26. September, 2016 Nogle der har prøvet hende ???? http://www.massage24-7.dk/bruger/1383/Marianna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennyben 4 Skrevet 16. December, 2016 Prøvede du hende? Eller andre der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 16. December, 2016 Tror det site er meget uddateret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkefrans 64 Skrevet 18. December, 2016 Wau hende gad jeg godt at prøve evt. Sammen med manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennyben 4 Skrevet 18. December, 2016 Har fået kontakt, men hun tilbyder desværre kun hele timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 18. December, 2016 (edited) bennyben skrev, for 11 minutter siden: hun tilbyder desværre kun hele timer Det lyder da meget fornuftigt. Burde du istedet ikke skrive at du ikke vil betale/har råd til en hel time Redigeret 18. December, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pachamama 7 Skrevet 18. December, 2016 (edited) Hvor meget skal man give for en time? Redigeret 18. December, 2016 af Pachamama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkefrans 64 Skrevet 19. December, 2016 (edited) Har besøgt dem, jeg er selv 50. tog 1 time 1500,- sammen med hende og mand. Pigen er lidt ældre ind de 48 hun er i 50'erne men forholdsvis slank og ser godt ud. Han er slank og i 60'er. Havde en times super sex hun tændte vildt. Han tog hende bagfra mens hun slikkede mig, bagefter rendte sæden ud Af hende mens jeg tog hende bagfra. Super blow uden, sex med, masser af kys❤❤ alt i alt en super oplevelse, som jeg godt kunne tænke mig at gentage Redigeret 19. December, 2016 af Slikkefrans Manglede tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkefrans 64 Skrevet 19. December, 2016 Glemte lige hun hedder ikke marianna, men Olga og er fra Riga, men snakker/stønner på engelsk. Hun er glat barberet. vil rigtig gerne gentage fornøjelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg