Hop til indhold

Recommended Posts

Her er min første anmeldelse af Mina... den vidunderlige og super skønne Mina.

Fik booket tid med Mina og hun kom til den aftalte tid.... Hold nu fast, hun er dejlig men det har mange andre af jer brødrene, skrevet om og kan kun give jer ret - hun er kommet direkte på min første plads over GP'er.

Jeg havde bestilt en time, og da hun var kommet indenfor, satte vi os og fik lidt at drikke og snakkede lidt, hendes øjne, smil og latter smelter en og man bliver som et lille barn, som en juleaften, ikke kan vente med at åbne sin pakke.

Vi startede op med kys på sofaen ( dette scenarie kunne sangens være, at man havde inviteret sin nye kæreste, med hjem for første gang) så det er ægte GFE.

Selve akten, vil jeg ikke dele, men jeg vil gerne dele at hun giver det bedste blæs - 10 gange bedre end Natasha.

Natasha, skulle være den ukronet dronning i at give de bedste blæs, men den titel må altså tiltale Mina, efter min mening.

Udsenet 10 ud af 10

Sexen 10 uf af 10

Personlighed og GFE  10 ud af 10

Gentaelse... HELL YEAH

 

Redigeret af ny_kjs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville ønske at hun havde et sted - Hun er jo latterligt lækker :P

Med et billigt hotelværelse oveni får du stadig value for money, hvis hun ikke er for træt den dag ... Det er der vist en del andre, der har benyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 26. september 2016 at 15:44:

Med et billigt hotelværelse oveni får du stadig value for money, hvis hun ikke er for træt den dag ... Det er der vist en del andre, der har benyttet.

Har du nogle gode forslag til hotel egnet til formålet og gerne lidt diskret og nemt at booke og tjekke ud....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist flere tråde om emnet. Jeg svarede selv for nyligt med 3-4 forslag. Fx en af legelejlighederne. (søg på legelejlighed)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 33 minutter siden:

Andre der har været der? Er der nogle Link til nogle der har haft besøg af hende? Lyder som en pige der skal prøves

Prøv at søg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...