ny_kjs 109 Skrevet 26. September, 2016 (edited) Her er min første anmeldelse af Mina... den vidunderlige og super skønne Mina. Fik booket tid med Mina og hun kom til den aftalte tid.... Hold nu fast, hun er dejlig men det har mange andre af jer brødrene, skrevet om og kan kun give jer ret - hun er kommet direkte på min første plads over GP'er. Jeg havde bestilt en time, og da hun var kommet indenfor, satte vi os og fik lidt at drikke og snakkede lidt, hendes øjne, smil og latter smelter en og man bliver som et lille barn, som en juleaften, ikke kan vente med at åbne sin pakke. Vi startede op med kys på sofaen ( dette scenarie kunne sangens være, at man havde inviteret sin nye kæreste, med hjem for første gang) så det er ægte GFE. Selve akten, vil jeg ikke dele, men jeg vil gerne dele at hun giver det bedste blæs - 10 gange bedre end Natasha. Natasha, skulle være den ukronet dronning i at give de bedste blæs, men den titel må altså tiltale Mina, efter min mening. Udsenet 10 ud af 10 Sexen 10 uf af 10 Personlighed og GFE 10 ud af 10 Gentaelse... HELL YEAH Redigeret 26. September, 2016 af ny_kjs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 26. September, 2016 Jeg ville ønske at hun havde et sted - Hun er jo latterligt lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. September, 2016 Mand skrev, for 2 timer siden: Jeg ville ønske at hun havde et sted - Hun er jo latterligt lækker Med et billigt hotelværelse oveni får du stadig value for money, hvis hun ikke er for træt den dag ... Det er der vist en del andre, der har benyttet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deep T 50 Skrevet 28. September, 2016 Hvor længe er hun her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrismic 21 Skrevet 28. September, 2016 Bebop skrev, den 26. september 2016 at 15:44: Med et billigt hotelværelse oveni får du stadig value for money, hvis hun ikke er for træt den dag ... Det er der vist en del andre, der har benyttet. Har du nogle gode forslag til hotel egnet til formålet og gerne lidt diskret og nemt at booke og tjekke ud....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 29. September, 2016 Der er vist flere tråde om emnet. Jeg svarede selv for nyligt med 3-4 forslag. Fx en af legelejlighederne. (søg på legelejlighed) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 29. September, 2016 Andre der har været der? Er der nogle Link til nogle der har haft besøg af hende? Lyder som en pige der skal prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 29. September, 2016 lingo skrev, for 33 minutter siden: Andre der har været der? Er der nogle Link til nogle der har haft besøg af hende? Lyder som en pige der skal prøves Prøv at søg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg