Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst flere positive anmeldelser, måtte jeg selv prøve Navia.

Jeg skrev og spurgte om der var tider i dag, og spurgte ind til hendes ydelser. Hun foreslog pakken med oliemassage, b2b, tantra og afslutning med hånden. 

Det lød som en god plan, og jeg takkede ja. Jeg ankom 5 minutter for den aftalte tid, og Navia skrev på minuttet at hun var klar og jeg skulle komme ind.

Jeg blev mødt af en superflot pige. Vildt lækker krop, ikke særlig høj, og gode store bryster. Vi fik ordnet økonomien, og jeg tog tøjet af og lagde mig til rette. 

Navia kom derefter ind nøgen, og gik i gang med olien. Virlelig dejlig og afslappende massage. Havde hun ikke strejfet pikken med jævne mellemrum, havde det været fuldt ud på højde med wellness massage på et kur-ophold.

Hun overgik til b2b og tantra, og det var fantastisk fræk at mærke hendes lækre krop overalt. Navia virker som om hun oprigtigt nyder det, og ønsker at behage. Ikke noget maskine eller ligegyldighed fra hendes side.

Herefter skulle jeg vende mig om på ryggen, hvorefter b2b fortsatte. Jeg fik lov at massere hendes lækre bryster og tage på hendes lille flotte røv, imens hun kørte sin krop mod min. Til sidst satte hun sig til rette mellem mine ben, og gav et fantastisk håndjob. Hun spurgte ind til hvordan jeg foretrak det skulle være, og rettede til undervejs.

Da sceancen var vel overstået, og jeg var kommet mig over den sindssyge orgasme, var det tid til bad sammen. Jeg blev vasket godt og grundet, fra top til tå. 

Rigtig fin afslutning, at blive vasket af så skøn en kvinde.

 

Alt i alt en suveræn oplevelse. Navia er sød, imødekommende, let at tale med, virker helt og aldeles utvungen, og er meget opsat på at tilfredsstille. Jeg kommer helt klart igen, hurtigst muligt.

 

Tak Navia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Navia for nyligt. Jeg fik en time med massage, b2b og FP, jeg kan kun bekræfte Hanrej's oplevelser, dejlig kvinde, god service, fine forhold på klinikken og let at finde parkering i området. Jeg kommer helt sikkert igen når der bliver mulighed, selvom Roskilde ligger lidt skævt i forhold til mine normale transportveje. 

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Lyde som et sted der skal besøges, men er det kun en håndtrold der er mulig, eller er  et BJ også muligt?

vh

Alko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 4. oktober 2016 at 07:44:

Lyde som et sted der skal besøges, men er det kun en håndtrold der er mulig, eller er  et BJ også muligt?

vh

Alko.

Jeg fik Fuld pakke, jeg mener at der var et element af bj med.

med hensyn til kys som dvdds spurgte om, så tror jeg kun jeg oplevede tantekys, men der har været mange anmeldelser af Navia så måske finder du noget der.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DetVarDogDenStiveste

Tror ikke hun kysser hvis man ser ud som Alkoholikeren. Men man ved jo aldrig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...