Hop til indhold
Bomberito

Meggi New in Odense

Recommended Posts

Jeg besøgte Meggi idag

https://annoncelight.dk/showad/207109

Annocen ser lidt suspekt ud, med flere piger på samme adresse. Jeg har fulgt hende flytte rundt i landet, København, Næstved, Ålborg og så blev det Odenses tur. Med 30 min for 600 valgte jeg at tage chancen. 

Meggi bruger flere ander profiler, men det er ægte billeder i denne profil. Hun er en dejlig ung pige - kroppen er fantastisk men hendes personlighed er endnu bedre! Virkelig sød pige med et dejligt smil, åben og imødekommende. 

Lejligheden ligger i et stille kvarter tæt på centrum. Der er ingen dørtelefon så efter et mobilopkald gik jeg lige ind og op på den angivne etage. Pas på for gadedøren smækker med et brag. Lejligheden er pæn og ren. 

Jeg startede med at bede om 30 min for 600, Meggi anbefalede "special" for 1000, men tog det med et smil da jeg fastholdt 600. Jeg bad om at brug badet og Meggi gav mig et rent håndklæde og fortalte at hun stoppede tiden imens jeg var i bad. 

Så kom vi ind i soveværelset med en rigtig god seng og nyt rent sengetøj. 

Meggi har som sagt en fantastisk flot ungpige krop, og hun er rigtig god i sengen - som nævnt i en anden tråd, så synes jeg kun det er Amy der har overgået hende her i Odense. Kemien var så god at jeg kort inde i det valgte at betale 400kr mere og få "special". Om det er 400 kr bedre ved jeg ikke, men jeg synes at hun fortjente de 1000 kr for den halve time og jeg følte mig ikke snydt. ... Jeg havde kun en halv time så måske havde jeg valgt en time til samme pris .. Det er svært at sige men jeg følte mig ikke snydt. 

Alt i alt en fantastisk sød pige som jeg varmt kan anbefale. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...