Hop til indhold

HOT MULAT LATINA - EVA i Helsingør

Featured Replies

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 24 minutter siden:

Prøv i efterlysninger

Hej AlfaN

Jeg synes jeg har oprettet mit indlæg under efterlysninger - hvis ikke ? hvem kan flytte det?

Skrevet
thorvald skrev, Lige nu:

Hej AlfaN

Jeg synes jeg har oprettet mit indlæg under efterlysninger - hvis ikke ? hvem kan flytte det?

Ser ud til det er flyttet :-)

Skrevet

Hej Thorvald.

Jeg besøgte hende i dag og jeg kan love dig det var en fantastisk oplevelse.

udover hendes uheldige tattoos, som man alligevel ikke fokuserer på har hun har en lækker stram krop og en fast røv.

vi startede i en 69'er hvorefter hun langsomt gled over lillemand i en reversed cowgirl, hun gav sig tid så man kunne nå at nyde udsigten af hendes røv og se hvordan man forsvinder op i hende.

hun var ved at få mig til at komme, men jeg tænkte jeg skulle have mere for pengene, så jeg lagde hende ned og begyndte at slikke hende, jeg er en rigtig slikmund:)

"hun har en stram fisse" Jeg troede hun ville skynde på mig og få det hurtigt overstået som mange GP'er ofte gør. Men Eva tog sig tid og nød seancen. hun maste mit ansigt helt op i hende og stønnede og bad mig fortsætte. efter 5 minutters tid kom hun i den vildeste orgasme. Dernæst bad hun mig komme op i hende igen hvor vi kneppede til vi begge kom i en stor orgasme.

igennem hele forløbet virkede hun sød og nærværende på en måde jeg ellers kun har oplevet hos danske GP'er

Kan helt sikkert anbefales:)

Skrevet

Hvor er vi ca henne i Helsingør, og hvad kostede en tur med hende. 

Skrevet
Skinkelynet skrev, for 6 timer siden:

Sydvej. 

500kr for 15min. 

Det var det hele værd

Tak for svaret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.