Hop til indhold
thorvald

HOT MULAT LATINA - EVA i Helsingør

Recommended Posts

AlfaN skrev, for 24 minutter siden:

Prøv i efterlysninger

Hej AlfaN

Jeg synes jeg har oprettet mit indlæg under efterlysninger - hvis ikke ? hvem kan flytte det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thorvald skrev, Lige nu:

Hej AlfaN

Jeg synes jeg har oprettet mit indlæg under efterlysninger - hvis ikke ? hvem kan flytte det?

Ser ud til det er flyttet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thorvald.

Jeg besøgte hende i dag og jeg kan love dig det var en fantastisk oplevelse.

udover hendes uheldige tattoos, som man alligevel ikke fokuserer på har hun har en lækker stram krop og en fast røv.

vi startede i en 69'er hvorefter hun langsomt gled over lillemand i en reversed cowgirl, hun gav sig tid så man kunne nå at nyde udsigten af hendes røv og se hvordan man forsvinder op i hende.

hun var ved at få mig til at komme, men jeg tænkte jeg skulle have mere for pengene, så jeg lagde hende ned og begyndte at slikke hende, jeg er en rigtig slikmund:)

"hun har en stram fisse" Jeg troede hun ville skynde på mig og få det hurtigt overstået som mange GP'er ofte gør. Men Eva tog sig tid og nød seancen. hun maste mit ansigt helt op i hende og stønnede og bad mig fortsætte. efter 5 minutters tid kom hun i den vildeste orgasme. Dernæst bad hun mig komme op i hende igen hvor vi kneppede til vi begge kom i en stor orgasme.

igennem hele forløbet virkede hun sød og nærværende på en måde jeg ellers kun har oplevet hos danske GP'er

Kan helt sikkert anbefales:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Skinkelynet skrev, for 6 timer siden:

Sydvej. 

500kr for 15min. 

Det var det hele værd

Tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...