Hop til indhold
Candy68

Candy GB ( 'Virgin' GB - episode 3)

Recommended Posts

Hej Drenge, Kom...tag mig!!

Har planlagt GangBang  i Kbh. Torsdag D. 20 Oktober kl 16 

Kom til mit næste(3') GB, jeg er så liderlig efter at blive brugt godt/ gennem kneppet. Jeg er yderst erfaren og kompetent, og skal bruges fuldt ud ... jeg elsker pik i alle huller. ( Tjek review ) 

Min kæreste vil være der under forløbet og deltage på lige fod.

Vi har allerede deltagere fra sidste GB men mangler en 5-6 mænd så det blir et rigtigt godt GB hvor jeg får den ultimative tur.(Jeg skal kneppes helt igennem)

 Tilladt er:

#Anal.

Vaginalt dobbel penetration. #DP

#Deepthrout.

Light slapping.

#Strangel.

Fiksering.

 GB forløb:

GB vil foregå centralt i KBH. Vi mødes på lokationen hvor der vil være rene og ordentlige forhold og med bad!!  (Alle er nyvasket eller tager en tur i badet). 

Alle kan besigtige tøsen der vil være blind-folded, fikseret .... venter sulten på alle fire og forventer PIK og meget PIK!!

 Tøsen slikker og deep-throater på skift.

Tøsen tages herefter i doggy mens hals knep fortsætter, hun skal bruges hele tiden grundigt!!!

Tøsen ligger røv til anal sex i en doggy gerne med fyr under så hun får pik I alle huller på en gang eller ridende ;) alt prøves.

Afslutter med tøsen knælende på gulvet, der sultent tager imod fra Master(Kæreste) mens resten ser hende lege med sperm og sluge alt må der sprøjtes på krop.

Alt sex er med gummi, med det menes ALT også oralsex!!!

GB MUST's : 100% renlighed, diskretion, sygdomsfri.

Varighed Ca. 1,5 -2 timer helt afhængigt af antal mænd og Tøsen, der ik bare gir op....men knepper igennem ;)

review:

 

image.jpegimage.jpegimage.jpeg;)

 Pris1500,-

Der betales 500 kr hvis der ønskes garanteret booking, send request på PM

Candy & Candyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Var med første gang og kan kun anbefale dette GB. Ville gerne deltage igen men kan ikke da jeg er på ferie. Satser på 4. gang. :)

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Dejligt at høre alle har nydt tøsen, 

Vi skal nok holde endu et GB,  kompensere for at vi holder dette GB midt i ferie sæson ;)

Her den 20 Oktober mangler vi stadigt et deltagere der betaler depositum. (Dette skal jo hænge samme i kr.) 

Vi ønsker at have 'garanti' for at der deltager min 4-5 og ønsker at vi bliver ca 8.

Det er jo vigtigt med flere deltager i et GB for at effekten kommer og at Tøsen bliver rigtigt brugt!!

 (Det er gået ret godt tidligere;))

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Candy68 skrev, for 14 timer siden:

Hej 

Dejligt at høre alle har nydt tøsen, 

Vi skal nok holde endu et GB,  kompensere for at vi holder dette GB midt i ferie sæson ;)

Her den 20 Oktober mangler vi stadigt et deltagere der betaler depositum. (Dette skal jo hænge samme i kr.) 

Vi ønsker at have 'garanti' for at der deltager min 4-5 og ønsker at vi bliver ca 8.

Det er jo vigtigt med flere deltager i et GB for at effekten kommer og at Tøsen bliver rigtigt brugt!!

 (Det er gået ret godt tidligere;))

 

 

Øv ryk det til 1800 please :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste GB med Candy tøsen var vildt! Hun tog imod det hele og uden stop i over to timer hvor alle otte deltagere udblokkede hende totalt med hård deep throat, knep i fissen, analsex og alle tre dele på en gang! Der blev eksperimenteret og afprøvet stillinger, og hun var frisk på det hele. 

I forvejen havde enkelte her på forummet brokket sig over der skulle bruges gummi til det hele, men det fungerede super godt. Lokationen var ren luksus og løftede oplevelsen. Ikke nogen snusket kælder her. 

Det er det frækkeste jeg nogen sinde har prøvet og jeg glæder mig helt vildt til næste runde på torsdag! 

Ikke bare var tøsen virkelig stram, smuk og lækker, der var også bare en god stemning under hele forløbet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Vi lege igen imorgen og der er plads, et GB kræver jo fler Jern.

Da der helst skal være  min. 2 på Tøsen hele tiden og vi har god erfaring med 3 i længere tid ;)

Ønsker ca. 8 hårde drenge og vi ser helst at du er serøs nok til at betale depositum ;) 3-500 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...