Hop til indhold
hejhej

Red hot cougar, Halifax

Recommended Posts

Hej

Nu er det hvis min tur til og skrive lidt om mine erfaringer rundt om i verden. Jeg var i Halifax for en måned siden, hvor jeg havde undersøgt markedet på Backpage.com. Der var et eller andet ved http://redhotcougar.com/ som fangede min interesse. Jeg havde googlet reviews på hende, og fundet et par stykker som var en noget blandet landhandel, men en brokkede sig over der var kattehår over det hele, så jeg var lidt spændt på hvordan det var. Så da jeg kom derover kontaktede jeg hende som det første for at høre om man kunne få en aftale i stand, og det kunne jeg, så ind i bilen og hen til hendes adresse, hun bor i en etageejendom men dejlig diskret beliggenhed, men diskretionen forsvandt lidt da jeg skulle vente på opgang nogle minutter før hun var klar. 

Bliver lukket ind af en sød, lidt distræt og noget excentrisk dame, men kroppen fejler altså ikke noget:-) De 39 år som hun skriver hun har krop som er ikke helt skævt, men tror altså godt hun kunne være 10 år ældre. Bliver placeret i sofaen, og så begynder spillet hvor hun forklarer hendes menu. I Canada er prostitution ulovligt, men i stedet gør de meget ud af og forklare i deres annoncer at det ikke er sex man køber, men tiden sammen med dem man betaler for, og hvad man så laver i den tid, kan myndighederne ikke blande sig i. Så hun sælger lys, det lille lys koster 90 CAD, og så får man 30 min af hendes tid, det mellem lys koster 130 CAD og det store lys koster 160 CAD og giver 1,5 time sammen med hende. Jeg synes prisforskellen var så lille så jeg kunne lige så godt tage det store lys:-)

Så blev jeg vist ind i soveværelset, hvor jeg skulle ligge mig nøgen på sengen og vente på hende. Jeg vil ikke gå i detaljer, men synes faktisk hun er meget indlevende og dejlig og være sammen med. Vi fik også snakket en masse, men hun er lidt sjov på en lidt distræt og excentrisk måde, nogle vil nok hade det, men jeg synes nu hun var meget behagelig og være sammen med. Omkring kattehårene, ja man kunne godt se der var kat, og jeg er bestemt ikke katteelsker, men der var rent og fint i soveværelset, så det generede mig ikke. 

Så skulle i komme forbi Halifax en dag, så synes jeg da bestemt hun er et besøg værd, men jeg glemte sku mit lys, så det må jeg have hentet næste gang jeg er i det nabolag:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...