Guest Kinky Jill Skrevet 24. September, 2016 Jeg ønsker jeg en forsat god lørdag aften og weekend Billede 1. Sep. mdr. indkøb. Billede 2. Alle dildo´erne samt jeg har yderlig 3 små vibrator . (Sjov nok kalder Madame LL mig også for dildo Jill) Og billede 3. rengjort dildo og kuffert klar til næste Herre kommer forbi og nyder mig som slavetøs Knuz fra Kinky Jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. September, 2016 Sikke et udvalg. Alle regnbuens farver. Tænker ikke det bliver kedeligt. God fornøjelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. September, 2016 Utroligt mange el-tandbørster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 24. September, 2016 Maya Kathrine skrev, for 52 minutter siden: Sikke et udvalg. Alle regnbuens farver. Tænker ikke det bliver kedeligt. God fornøjelse! Ja det er ikke kedelig her og der er en mere på vej i sort, samt jeg vil have nogle flere dildo i sort og mangeler helt klar også nogle i hud farve Mange takker holstebronx skrev, for 46 minutter siden: Utroligt mange el-tandbørster Ja der er en enkel blå dildo der liner en el-tandbørste og 2 der skal lader op lige som en el-tandbørste Men jeg vil godt nok ikke bytte om på dem - og lege med el-tandbørste i missen og børste tænder med en dildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. September, 2016 Det var godt nok noget af en samling smukke kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 25. September, 2016 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Det var godt nok noget af en samling smukke kvinde. Mange takke smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 25. September, 2016 Spændende isenkram du har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 25. September, 2016 gerog skrev, for 6 minutter siden: Spændende isenkram du har Ja jeg klager ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 28. September, 2016 Man føler sig jo næsten overflødig som mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 578 Skrevet 30. September, 2016 Hej Kinky Jill Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om du ved hvilken af dine mange sager der er bedst til prostata massage. Dette har jeg haft lyst til at prøve i mange år. Men kan ikke selv med en finger.... Så vil gerne have et legetøj. Men hvilket??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg