Hop til indhold
Badmansen

Ikast/Bording

Recommended Posts

Jeg besøgte http://side6.dk/resultatside/?q=ikast

Huset ligger dejligt diskret, og kunne parkere bagved. Et skilt på hoveddøren skrev: åben. Så jeg gik ind. Ringede på. Blev taget imod af en kvinde på omkring de 40. Hun havde brunt hår og brune øjne. Bød ind - men talte ikke dansk. Og knap engelsk. På sengen lå menukortet. Jeg tog den hurtige på 15 min Dansk til 500kr. Tog tøjet af, mens hun lige gik ud af rummet. Der var et tilhørende toilet. Okay pænt, og ikke alt for fugtigt at lugte.

Hun kom tilbage og bad mig ligge mig ned. Nu nøgen. Store tunge bryster, hvilket var dejligt. Stor mave. Men ellers slank. Hun var hurtig til at tage gummi frem, som blev sat på med munden.

Hun lagde sig på ryggen - for nu skulle vi igang. Gik lidt stærkt synes jeg. Men kravlede på. Klemte de store bryster. De var åbenbart ømme for hun skar ansigt og holdt dem lidt. Hun lå med lukkede øjne, og gik udelukkende efter at gøre mig færdig. Det tændte jeg ikke på. Efter lidt tid, trak jeg mig og hun onanerede den til jeg kom. De 15 min var ikke blevet brugt.

Ikke en skøn oplevelse, men dog okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anzela mener jeg har været i Lovsang før - og hun er lidt for hårdtpumpet til min smag - jeg besøger sjældent stedet, da jeg alt for ofte er blevet skuffet over pigernes udseende alder og vægt i forhold til beskrivelserne - lidt ærgerligt, da stedet absolut er et af de bedre mht. beliggenhed og diskretion + at det også kunne være mere hyggeligt, hvis de havde råd til ordentlig belysning indendøre :roll:

Vil anbefale dig en anden gang at besøge Tilde og de andre piger, der kommer til Bording by - her er du mere sikker på at møde piger, der er unge og slanke - og som ikke behøver smykke på beskrivelsen - og som ikke mindst taler dansk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med "svinet" - vær dog opmærksom på, at Tilde har uendeligt svært ved at overholde aftale tidspunkter - hun er næsten altid "lidt" forsinket, hvilket kan være meget irriterende, hvis man kører på en lidt stramt tidsplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...